Wat is er nieuw

Verhuizing aquarium

• Onderwerp starter Onderwerp starter Moni
  • Startdatum Startdatum
M

Moni

Guest
Heyhey, ik ga komende week een aquarium ophalen,(juwel 180)hier zitten nog 3 vissen in ( waaronder een cichlide van 7 cm)
Voor het vervoer zal het water eruit moeten, de vissen kan ik in een zak in een emmer doen.

Maar eenmaal hier zal het aquarium weer opnieuw moeten indraaien toch?
In mijn andere aquarium is geen ruimte voor 3 extra grote vissen

Weet iemand hoe ik dit slim kan aanpakken?

Alvast bedankt😉

Weg geven of gewoon in je indraaiende bak doen en hopen dat ze het overleven. Anders zou ik het ook niet weten hoe

• Leuk
Waarderingen: Moni
inderdaad 1 van bovenstaande opties.

3 vissen is nu ook weer niet gigantisch veel belasting dus wellicht dat ze het er goed vanaf brengen.

je kan eventueel ook filtermateriaal uit je andere bak gebruiken om al meteen ingedraaid materiaal erin te hebben. die ene cichlide.. neem aan dat je niet weet wat voor cichlide dit is?

• Leuk
neem aan dat je niet weet wat voor cichlide dit is?[/QUOTE]

Nee hij ziet er grijs uit met vrij weinig patroon, alleen een andere tint op sommige plekken

maak er maar even een foto van zodra je kan en vraag het even hier na op het forum, altijd handig om te weten.

• Leuk
maak er maar even een foto van zodra je kan en vraag het even hier na op het forum, altijd handig om te weten.
Ja zal ik doen!
Ik heb waarschijnlijk al een aquariumwinkel gevonden waar ze vissen ruilen, hier kunnen ze misschien tijdelijk heen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan