Verkopen van frontosa koppel


Kellykellyy

Well-known member
Lid geworden
13 maart 2022
Berichten
242
Leeftijd
29
Iemand een idee wat de prijs is voor een koppeltje frontosa?
Heb momenteel enkel een foto van de man en ook geen idee welke frontosa het juist is
 

Bijlagen

  • D23734FD-9F7F-4012-B882-8F6775E5F243.jpeg
    D23734FD-9F7F-4012-B882-8F6775E5F243.jpeg
    301.1 KB · Weergaven: 91
Nicolien brengt het een beetje cru, maar het is wel te zeggen dat het verkopen van gratis gekregen vissen hobbyisten vaak niet aan staat. Ik zou een goed thuis voor ze zoeken en het dan bij gratis afhalen (of zelfs brengen) laten. Je doet het voor de visjes, niet voor de portemonnee.
 
Nicolien brengt het een beetje cru, maar het is wel te zeggen dat het verkopen van gratis gekregen vissen hobbyisten vaak niet aan staat. Ik zou een goed thuis voor ze zoeken en het dan bij gratis afhalen (of zelfs brengen) laten. Je doet het voor de visjes, niet voor de portemonnee.
Klopt, maar ik heb hier in de buurt heel slechte ervaring met vissen gratis weggeven, zoals ik in een ander toppic al zei, maar goed, gaat me niet om het geld, ik wou gewoon weten wat ze kosten, maar als je zegt 5€ dan is dat ook ok, het liefst hou ik ze zelf maar dan moet ik zeker weten dat deze 2 met de rotkeil en zuid amerikaanse samen in de bak mogen, dan doe ik gewoon die 4 mbuna weg, simpel eigenlijk
 
Het is al opgelost ondertussen, ik ga een bak bijhalen voor de frontosa en zijn vrouwtje, maar is 1m50 voldoende dan? En dan rest mij enkel de vraag als die hero redspotted en rotkeil erbij kunnen, of als die in de bestaande bak kunnen blijven, daar zitten nu momenteel 5 kleine mbuna in nog @Ancistruz misschien dat jij raad kan geven.. de 2 zuid amerikaanse gaan naar een kennis dus die hebben een huisje gevonden
 
@Kellykellyy Je zou hier toch een keuze moeten maken.

Of een Afrikaanse bak van maken of een Zuid Amerikaanse.

Afrikanen en Centraal/Noord amerikanen zijn iets te agressief voor de Zuid Amerikanen.
Heros Severus/Severum En of andere Herossen zoals Rotkeil etc zijn ZuidAmerikaanse vissen.
Ik zou die niet met Mbuna houden.

Dus mijn advies is Kies tussen 1 vd 2 .
 

Terug
Bovenaan