ik ga er toch nog steeds vanuit dat dat type schakelklok gewoon een klein beetje stroom lekt.
Wat ik hieruit opmaak is dat hij heeft bewezen dat het probleem door de schakelklokken veroorzaakt werd door eerst de lampen helemaal zonder schakelkok uit te schakelen.heb ik geprobeert,daarom ook vervangen.
Dan zou de TS dat vanaf dag 1 moeten hebben dus. Bak is 8 jaar dus dan zou er nieuwe led moeten zijn bijgekocht denk ik.Wat voor soort adapter heb je erbij zitten? Het kan zijn dat dit een verkeerde is namelijk. Er zijn in een x periode namelijk sets verkocht met een verkeerde adapter erbij. Het is mogelijk dat een dergelijke set ook in je totaal aqurium pakket is beland. Heb ik namelijk zelf al 2x mee gemaakt waardoor een lamp knipperde. Dit waren dan losse sets. Heb de betreffende adapters toen om laten ruilen in goed overleg en toen was het probleem verholpen.
Ok, dan herinner ik mij dat niet goed Ed.Nee dat hoeft niet, gebeurde bij mij ook pas later.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.