Friesian
Well-known member
Even gekeken... staat niet vermeld.
naar Eheim.
Met Oase en Hydor,Fluval heb ik geen ervaringen maar onze vriend Fozzy zijn FX6 is al kapot door een zuignapje dat in de impellor is gekomen... pech of foutje van de gebruiker..maar normaal moet zo'n groot voorwerp niet in de impellor kunnen komen.. althans bij Eheim zal hij er niet door de opening komen waar de impellor het water aanzuigd.
Schiet me nog binnen dat ik de 600 uit deze serie gebruikt heb. Die bleek vlak voordat ik naar bed ging te lekken, het water kwam er via de pompkop uit.Tetra EX redelijk goed filter
Jij ben niet diegene die dat filmpje op youtube heb gezet over de Fluval FX 6 ... dan denk ik dat even in de war ben met een ander sorry 😱weet niet wie je bedoelt. Maar ik heb nog nooit een FX 6 gehad....
Je moet ook geen JBL gaatjes buizen gebruiken maar gewoon een buis uit een stuk. 12/16 mm. bijvoorbeeld is een goede keus en door om de drie cm. een gaatje maken. Dan is zelfs zo'n 902 prima te gebruiken.Even een voorbeeld van verschil dat duidelijk zichtbaar is. De 902 was krachtig genoeg om 2 standaard JBL gaatjesbuis te gebruiken maar 3 was te veel. Bij de 1502 is 3 gaatjesbuis beter te gebruiken.....meer stroming.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.