V
Vino Velupillai
Guest
Sinds kort heb ik een nieuwe start gemaakt met mn aquarium en guppen. Ben van een 54Liter naar een 120Liter overgestapt waar ik super trots op ben. Heb nieuwe guppen en had ongeveer een maandje later totaal 34 kleine guppen. Ik wil die apart gaan opgroeien in een 30L bakje. Zodra ze groot genoeg zijn om het geslacht te bepalen wil ik in mijn 120L aquarium alleen mannetjes houden en in mijn 30L bakje vrouwtjes guppen.
Nu twijfel ik over hoe het 30L aquariumpje nu staat. Hij staat op mijn bureau en heb voor de zekerheid een stuk hout onder het aquarium geplaats voor ondersteuning.
Ik ben nu alleen bang dat het witte stuk hout er onder wegschiet en op een gegeven moment mijn bureau breekt. al staat het witte stuk hout best stevig. Wat denken jullie?
En wat vinden jullie van het idee dat ik de vrouwtjes en mannetjes apart wil gaan houden?
Nu twijfel ik over hoe het 30L aquariumpje nu staat. Hij staat op mijn bureau en heb voor de zekerheid een stuk hout onder het aquarium geplaats voor ondersteuning.
En wat vinden jullie van het idee dat ik de vrouwtjes en mannetjes apart wil gaan houden?