J
JorenB
Guest
Hoi iedereen,
Op mijn werk is een extreem verwaarloost aquarium, algengroei overal, schimmelende planten overbegroeid..
Staat bij de ingang, maar niemand die er om geeft.
Nou dacht ik dat er hele kleine goudvisjes in zaten (woon in China). Ik heb een aquarium gekocht (andere verdieping), en visjes er uit gehaald na cyclen. Nou blijken het geen goudvisjes te zijn maar...
Verschillende posts voor verschillende vissen:
1. Twee tetra's (2-3cm)
Op mijn werk is een extreem verwaarloost aquarium, algengroei overal, schimmelende planten overbegroeid..
Staat bij de ingang, maar niemand die er om geeft.
Nou dacht ik dat er hele kleine goudvisjes in zaten (woon in China). Ik heb een aquarium gekocht (andere verdieping), en visjes er uit gehaald na cyclen. Nou blijken het geen goudvisjes te zijn maar...
Verschillende posts voor verschillende vissen:
1. Twee tetra's (2-3cm)
.
. Ik snapte wel dat je dat niet erg letterlijk moet nemen maar zover ik weet/wist hangt het ook af van je soort en hoeveelheid filtermedia die je gebruikt. Ik heb op de meterbak een 901 en een 2213 draaien en dan zal er in de filters best een behoorlijke hoeveelheid aan bacterien zitten. Of en hoeveel dat meer of minder is dan in de bodem weet ik dus niet. Zou ik ze even moeten tellen als ik tijd heb daarvoor