Wat is er nieuw

Verwarming stuk?

• Onderwerp starter Onderwerp starter grox
  • Startdatum Startdatum
G

grox

Guest
Gisteren mijn garnalen bak opnieuw gestart en ik had de verwarming eruit gehaald en schoongemaakt. Nu heb ik hem de hele dag al in de nieuwe bak hangen (100w en 60liter) maar de temperatuur is niet gestegen.

Het lampje op de verwarming brand wel, hij klikt ook als je hem verzet van temperatuur. Als ik hem uit de bak haal voelt ie ook niet warm aan...

Hoe kan ik zien/testen of ie stuk is?
Iemand nog een 2e hands verwarming liggen in de buurt van Enschede die ik mag overnemen?

gewoon ff in de hand houden voel je snel of die warm word,ik heb er wel eentje van 100 wat voor je maar ik woon 65 km van jou,,,apeldoorn

Bedankt! Dan verwarmt hij niet meer....temp blijft op de 19 graden zitten. Toch klikt de verwarming wel en brand het lampje ook (heb hem op 25/26 graden staan)

Haha, Apeldoorn is best ver... Welk merk en welke prijs (pb me maar als je wilt)? Past ook niet echt door de bus

tetra je mag het gratis hebben,,,,als ik het zonder kosten kan versturen onder rembours heet dat geloof ik

gewoon pakketpost 6,75 geloof ik, als er DHL in de buurt zit kan t ook voor 5 euro.

rembours is een staafverwarming niet waard.

nee ik heb het nagekeken kost bijna 18 euro, ook al is de verwarming gratis dan is het nog te duur

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan