vetjes eitjes en baby's


gpatton

Well-known member
Lid geworden
28 december 2018
Berichten
2,095
Leeftijd
33
hier al een tijd wat vetjes in de regen ton
vorig week wat eiren op stuk regen pijp gevonden geen fotos maar kon de visjes zien bewegen in de eiren dit foto van ouden eiren
061fa3b6a930103869a60094ef76590b.png

https://gyazo.com/061fa3b6a930103869a60094ef76590b
e32a243097ca957220e7cd3a2bf8d461.jpg

https://gyazo.com/e32a243097ca957220e7cd3a2bf8d461
 
Dat is een flinke hoeveelheid eieren!! Gaaf zeg, ga je er nog wat aan doen om ze groot te brengen of laat je de natuur zijn gang gaan in de hoop dat een aantal groot wordt?
 
Dat is een flinke hoeveelheid eieren!! Gaaf zeg, ga je er nog wat aan doen om ze groot te brengen of laat je de natuur zijn gang gaan in de hoop dat een aantal groot wordt?
2 foto zitten ze al in een aquarium ^^ ga ze op kweken voor me moeders vijver
en sta echt van te kijken hoeveel eiren heb maar 5 visjes dik 400/500 eiren gezien

verkopen mag folgens mij niet is me nog niet duidelijk meschien iemand meer verstand van heeft want ze staan wel op markplaats
 
Wat voor visjes zijn het?
 
Ik had er ook nog nooit van gehoord.
 
verkopen mag folgens mij niet is me nog niet duidelijk meschien iemand meer verstand van heeft want ze staan wel op markplaats
Koicompagnie heeft ze te koop staan, dus zie niet in waarom dat niet zou mogen (afgezien van het verschil tussen professioneel met erkenning- particulier).
 
Koidream verkoopt ze ook dus ze staan neem ik aan niet op een zwarte lijst.

 
ah top bedankt iedereen vind altijd ook leuk om te wat te kweken voor de verkoop.
zal nog wel wat updates maken komde maande met fotos geef ze op moment alleen wat babygarnalen voer.
hoop dat ze nog meer eiren gaan legen en zal nog eens gaan kijke in de vijver waar ze vandaan heb.
zijn echt leuke visjes en hoop bij me moederen ijsvogeltjes naar de vijver te krijgen

3e8d3dcddbffcde931765ce5aadd7217.jpg

https://gyazo.com/3e8d3dcddbffcde931765ce5aadd7217
 
Oke weer wat geleerd 🤣
 
blijken tog nog vruchten baren eitjes te zijn ^^ en ook weer nieuwe gevonden
 
verw8t hier nog meer jongen visjes en garnalen eten de vissen eitjes niet zover ik kan zien.
weet eigelijk niet of dat een ding is garnalen die vissen eitjes eten ??
 
Jeetje van een klein grut zeg. Wat ga je daarmee doen als ze opgroeien?
 
Wat voer je ze nu dan?
 
Wat voer je ze nu dan?
garnalen voer das folgens mij 40% vismeel end 60% plantaardig

ze eten in het wild blijk baar ook veel plant matriaal dus dacht dat wel geschikt is ik voer ook geen 5x per dag wat eigelijk wel zou moeten
 
Daar zie ik geen problemen in.
Ik voer mijn corydorasjonkies ook geen 5x per dag, maar heb er wel een stuk of wat kleine slakjes bij zitten, die als kool groeien van het voer dat anders zou blijven liggen.
 
ja heb paar honderd vuur garnalen tussen zitten zal wel eens kijke wat ze doen. zag folgens mij ook een visje waar wat mis mee was tog altijd jammer met vissen krijg je dat snel met de garnalen zie je dat eigelijk niet.
 

Terug
Bovenaan