Vijver vissen


Tijn.a

Member
Lid geworden
10 juni 2020
Berichten
24
Leeftijd
22
Hallo,

heeft iemand leuke suggesties voor vijvervissen?Alle suggesties zijn welkom!??
Groeten Tijn
 
vertel eens wat meer over je vijver (plannen); formaat, volume, filtratie, etc.
 
vertel eens wat meer over je vijver (plannen); formaat, volume, filtratie, etc.
Inhoud: 3000 liter, biologische filtratie, 1m diep
 
Kijk dan vallen koi en steuren sowieso al af. Vraag is dan of je goed zichtbare kleurrijke vissen wilt (lees goudvisvarriant of goudwinde) of dat je voor een wat minder zichtbare maar zeker leuke variant wil gaan.
 
Het liefst iets qua roofvissen lijkt me leuk?
 
groep baarsen of een snoek?
 
mss zoiets?
Notropis chrosomus aka regenboogelrits
2017-05-27 12.53.03.jpg
 
25 goudelritsen , effe wachten daarna dan heb je er ineens honderden.
Wel opletten voor ijsvogeltje , die heeft heel mijn bestand opgegeten (paar honderd , maar das niet erg , veel mooie beelden er voor in de plaats gezien .
 
Een snoek, die vlotjes over 1m gaan?
heb zelf snoek 3 jaar lang gehad in vijver van 1.5m meter 1500 liter ging prima ding is tot 80 cm gegroeit toen vrij gelaten
 
heb zelf snoek 3 jaar lang gehad in vijver van 1.5m meter 1500 liter ging prima ding is tot 80 cm gegroeit toen vrij gelaten
Kun je lekker roofvissen met je spinhengeltje in eigen tuin...:sorry:
 
heb zelf snoek 3 jaar lang gehad in vijver van 1.5m meter 1500 liter ging prima ding is tot 80 cm gegroeit toen vrij gelaten
Lijkt me alles behalve een leuke situatie
dat dier kon toch alles behalve natuurlijk gedrag vertonen.
 
ik beveel het ook niet aan maar het zijn intresant beesten ze veranderen ook van kleur de dag door het zijn net slangen in hun gedrag
 
Lijkt me alles behalve een leuke situatie
dat dier kon toch alles behalve natuurlijk gedrag vertonen.
vis was kern gezond. heb je naar die kweek van jouw vissen gekeken is dat natuurlijk duizende vissen op elkaar in en kalen bak krijgen ze dan natuurlijk gedrag?
 
vis was kern gezond. heb je naar die kweek van jouw vissen gekeken is dat natuurlijk duizende vissen op elkaar in en kalen bak krijgen ze dan natuurlijk gedrag?
Daar zitten ze hooguit enkele maanden in.
En ja duizenden vissen bij elkaar is idd natuurlijk gedrag het zijn schoolvissen voor iets.
 

Terug
Bovenaan