D
Displaynaam
Guest
De vin is beschadig van mijn Betta. Lijkt heel veel op zogenaamde vinrot. Heb de vis sinds zaterdag!!!
Ik ververste het water wekelijks 20%, misschien komt het hier door.Planten en andere vissen doen het goed.
Heb een zogenaamde Cappata blad er in gooit. Heb al medicijnen gekocht maar nog niet in er gegooid. Wou eerst advies.
Dit kom mogelijk door:
-Die andere filter was de hard en mogelijk niet goed. Hij werd uit balans gegooid(hij viel). Zelfs met de pomp bijna op 0 had die er nog langs van. Ik heb sinds woensdag Eheim met een kraampje. Nu heb die er geen last van.
-Temperatuur was door de verwarming 23 graden. Heb nu iets hoger gezet en hij is 25 graden.
Aquarium: 60 liter
Mijn vis:
Vissen bestand:
1x betta mannetje
5x betta vrouwtjes
1x algeneter (dwerg)
2x bodemvissen
Waarders🙁de rest komen nog, deze wist ik alleen uit mijn hoofd)
CO3: 0
CO2: 0
PH: 7.2(was 6.8)
Ik ververste het water wekelijks 20%, misschien komt het hier door.Planten en andere vissen doen het goed.
Heb een zogenaamde Cappata blad er in gooit. Heb al medicijnen gekocht maar nog niet in er gegooid. Wou eerst advies.
Dit kom mogelijk door:
-Die andere filter was de hard en mogelijk niet goed. Hij werd uit balans gegooid(hij viel). Zelfs met de pomp bijna op 0 had die er nog langs van. Ik heb sinds woensdag Eheim met een kraampje. Nu heb die er geen last van.
-Temperatuur was door de verwarming 23 graden. Heb nu iets hoger gezet en hij is 25 graden.
Aquarium: 60 liter
Mijn vis:
Vissen bestand:
1x betta mannetje
5x betta vrouwtjes
1x algeneter (dwerg)
2x bodemvissen
Waarders🙁de rest komen nog, deze wist ik alleen uit mijn hoofd)
CO3: 0
CO2: 0
PH: 7.2(was 6.8)