Wat is er nieuw

Visbestand gezicht voor 100x45x45

stef.u

Well-known member
Lid geworden
28 juli 2020
Leeftijd
28

Goeiemorgen iedereen.
Binnen paar maandjes is het zover gaan we een grotere aquarium kopen.
Het wordt beetje shallow achtig Aquarium met van voor zand en tussenin wat stenen en hout. Op het hout wil ik ook graag wat oeverplantjes zetten.
Nu de vraag over het visbestand.
Ik zoek namelijk tot max 5cm leuke visjes die in groepsverband leven en ook paar vissen die solidair leven.

Als bodem bewoners dacht ik
10x Corydoras panda
3x l010 A
X aantal garnalen

Midden/boven bewoners ben ik nog wat aant zoeken. Van boven vissen die niet snel willen springen.

Als solidair bewoners dacht ik aan badis badis of black Tigre. Of een koppeltje van bepaald soort visje.

Waterwaarden gaan ongeveer dit zijn.
10 GH
7 PH
4 KH

Ik zoek namelijk tot max 5cm leuke visjes die in groepsverband leven en ook paar vissen die solidair leven.

Midden/boven bewoners ben ik nog wat aant zoeken. Van boven vissen die niet snel willen springen.

Als makkelijke kleurrijke vissen voor midden en boven vind ik guppen nog altijd een leuke vis.

Als makkelijke kleurrijke vissen voor midden en boven vind ik guppen nog altijd een leuke vis.
Vind ze ook wel leuk maar veel te druk vind ik persoonlijk.

Wat wordt de temperatuur?
Verder hebben (vrijwel alle) oppervlaktevissen de neiging om te springen als ze zich bedreigd voelen of als ze denken dat ze daarmee een drijvend hapje de diepte in kunnen krijgen.

Wat wordt de temperatuur?
Verder hebben (vrijwel alle) oppervlaktevissen de neiging om te springen als ze zich bedreigd voelen of als ze denken dat ze daarmee een drijvend hapje de diepte in kunnen krijgen.
Winter gaat het rond 22 graden zijn zomer rond de 25/28 vermoed ik

Ik heb de Keizertetra en die zijn levendig en leuk om te zien.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan