Visbestand hulp nodig


N

Nomison

Guest
Dag leden van het forum

Ik heb een vraagje in verband met het visbestand van mijn aquarium. Momenteel zitten er in mijn bakje van 85x40x30 :

1x honing goerami
5x panda corydors
12x dwergrasbora

Ik ben van plan het groepje corydors uit te breiden met 2à3 en nog garnalen in de bak te zetten.
Maar hebben jullie nog eventueel aanraders om aan deze bak toe te voegen en wat vinden jullie van het visbestand tot nu toe ?
Indien je eventueel nog leuke planten hebt voor het aquarium altijd welkom want daar heb ik nog veel werk aan !

Alvast bedankt groetjes
Nom
 
Je zou er wat bijlzalmpjes bij kunnen stoppen indien je aquarium geschikt is. Dan heb je een groepje in elke waterlaag (boven, midden, onder)
 
Ik denk niet dat je in een 30cm hoog aquarium kunt spreken over drie aparte waterlagen dat begint wat mij betreft pas te spelen rond de 60 tot 65cm.

De panda's inderdaad nog iets uitbreiden en dan wat garnaaltjes erbij zal leuk zijn. Bijlzalmpjes vind ik zelf bijzonder saai (en lastig ivm springen) dus dat zou ik niet snel doen.
 
[SUP]Hij was trouwens 40 hoog sorry 30 en 40 moesten omgewisseld.[/SUP]
[SUP]Zou er niet nog gourami's bij kunnen ? Zo ja kan je verschillende soort goerami erin doen zoals een harem dwerg gourami's ?[/SUP]
[SUP]alvast bedankt voor jullie reactie ![/SUP]
 

Terug
Bovenaan