Goedenavond,
Ik heb vanavond een Juwel Rio 240 besteld ter vervanging van mijn Juwel Rio 120. De Rio 120 werd te klein voor de huidige bewoners (die ik over had genomen) en iets groters leek me wel wat. Echter ben ik nog wat aan het stoeien met het visbestand dus als jullie tips hebben dan hoor ik het graag:
Huidige visbestand dat over gaat:
Ik zit te denken om filterzand van de wildkamp te gebruiken als bodem. Dit vinden de Corydoras wel prettig denk ik. Is hier echter ook nog een (iets) donker alternatief voor?
Mijn huidige rio 120 heb ik even een foto van bijgevoegd. Het stuk hout wil ik weer gaan gebruiken.
Groeten Bas
Ik heb vanavond een Juwel Rio 240 besteld ter vervanging van mijn Juwel Rio 120. De Rio 120 werd te klein voor de huidige bewoners (die ik over had genomen) en iets groters leek me wel wat. Echter ben ik nog wat aan het stoeien met het visbestand dus als jullie tips hebben dan hoor ik het graag:
- Juwel rio 240
- Oase Biomaster Thermo 600 (of zouden jullie voor de 850 gaan, deze heb ik namelijk nog niet besteld wel mondeling toegezegd).
Huidige visbestand dat over gaat:
- 10x Blauwe neon --> Deze wil ik uitbreiden naar 25 stuks;
- 2x Corydoras Aeneus --> Deze wil ik uitbreiden naar 10 stuks;
- 1x Ancistrus gold;
- 4x gup, 3 vrouw 1 man --> Deze wil ik eigenlijk weg doen;
- 15x Vuurgarnaal
- 3x Maanvis --> Ik zit er aan te denken om deze weg te doen of kan ik ze wel aanhouden met dit bestand;
- Ik zat te denken aan de torpedo barbeel 6 stuks maar ik ben bang dat daarvoor dit aquarium te klein is?
Ik zit te denken om filterzand van de wildkamp te gebruiken als bodem. Dit vinden de Corydoras wel prettig denk ik. Is hier echter ook nog een (iets) donker alternatief voor?
Mijn huidige rio 120 heb ik even een foto van bijgevoegd. Het stuk hout wil ik weer gaan gebruiken.
Groeten Bas