Ik heb sinds mei een onverwarmde bak van 60x40x40 met daarin Chinese Danios en appelslakken in mijn thuiswerkkantoor in de garage. Ondanks dat de kamer geisoleerd is, kan het er aardig koud worden, ik denk 10-12 graden in de winter, al is er dit jaar ook nog een gesloten veranda tegenaan gebouwd, dus dat kan nog wat warmte schelen. Ik werk wekelijks twee dagen thuis, dan zet ik een elektrische kachel aan en stook ik het 8 uur lang 20 graden. Dit zorgt voor temperatuurswisselingen in de bak, ik weet nog niet hoeveel. Ik ga ook een keer op vakantie in de winter, dus dan wordt het extra koud in de kamer en de bak.
Nu is mijn vraag: wat zou ik nog toe kunnen voegen om het bestand wat aantrekkelijker te maken?
Ik las op dit forum dat er mensen zijn die Corydoras in de vijver houden, dus is dat misschien een optie?
Nu is mijn vraag: wat zou ik nog toe kunnen voegen om het bestand wat aantrekkelijker te maken?
Ik las op dit forum dat er mensen zijn die Corydoras in de vijver houden, dus is dat misschien een optie?