MaestroCygni
Well-known member
Precies. Dat, of je zoekt vissen die wel in je bak passen. Maar vissen in een te kleine bak houden omdat jij zo graag die vissen wilt is egoïstisch.dus als je geen plaats hebt mag je geen aquarium hobby hebben ?
Klein verschilletje, mijn vissen krijgen genoeg ruimte, in tegenstelling tot die van jou. Ik heb zelfs vissen weggegeven toen ik vond dat ze te klein zaten, terwijl de bak zelfs aan de minimummaat voldeed.Ruim zelf je aquarium op en laat de vissen in de natuur zwemmen waar ze ook beter af zijn
Het probleem is niet dat de vissen te klein worden gehouden, daar kan namelijk iets aan gedaan worden. Het probleem is dat Unie niet bereid is de kritiek te accepteren en zichzelf belangrijker vindt dan de vissen. Ondanks dat hem al meerdere keren is verteld dat dit echt niet kan, kan het hem blijkbaar niets schelen. Dat is echt onacceptabel in deze hobby.Ik vind de kritiek die Unie krijgt net iets te veel,hoeveel liefhebbers hier op het forum gaan nu misschien achter hun oren krabbelen omdat ze ook deze vissen hebben in nog kleinere aquaria,die ga je niet horen,en in principe is elk aquarium te klein voor vissen,ik houd voor zover bekend 7 Discusvissen in een bruto 450 literbak,dit was Jaren geleden echt het maximum,nu mag het volgens een standaard die iemand opnieuw heeft uitgevonden met veel meer,als we maar verversen,ja zo ken ik er nog wel een paar.