visbestanden per bakmaat herzien


Jelle Touwen zei:
Top, ik heb intussen ook wat nieuws bedacht naar aanleiding van udomritthiruj zijn topic.
Een soort keuze menu. Voor een bak van 80 cm kan je dan kiezen uit verschillende soorten bodem, midden en boven soorten bij een bepaalde temperatuur en inrichting. Ga ik nog even verder over nadenken.

:thumbs:
 
Wat is het doel van dit topic, dat ieder zijn/haar visbestand hier vermeld?
120 cm India: 6 Etroplus canarensis, 11 Pethia setnai, 2 Schistura sp. Crimson (waren er 6, ik wil wel weer uitbreiden maar lees verschillende meningen over deze vissoort). Geen planten in deze bak.
120 cm Afrika: 14 Phenacogrammus sp. phantastique, 9 Alestopetersius smykalai, 6 Synodontis contractus, 2 Synodontis flavitaeniatus, 4 Atya gabonensis
60 cm Zuid-Amerika: 6 Nannostomus eques, 1 koppel Apistogramma trifasciata, 2 Paratocinclus bahiensis
200 liter Borneo: 40 Boraras brigitae, 2 koppels Betta channoides, 5 Sphaerichthys vaillanti, 10 Trigonopoma pauciperforatum, 6 Pseudeutropius moolenburghae
 
Laatst bewerkt:
Bijzonder dat dit weer opduikt.

Er was in 2016 een topic over visbestanden per bakmaat, daar was toen discussie over de wenselijkheid van sommige bestanden. Ik ben toen hiermee begonnen om dat topic te herzien. Zo te zien niet goed genoeg, want het is nooit een sticky geworden in tegenstelling tot het originele topic.
 
Nou staat het origineel sticky er ook niet meer tussen helaas. ik kwam omdat ik bij weer eens aan het oriënteren ben op welke vissen ik nu echt nog wil
 
Nou staat het origineel sticky er ook niet meer tussen helaas. ik kwam omdat ik bij weer eens aan het oriënteren ben op welke vissen ik nu echt nog wil
Die was denk ik ouder dan 10 jaar en verwijderd enige tijd geleden net als meer topics van ouder dan 10 jaar.
 

Terug
Bovenaan