Visjes worden opgegeten


Visjesnl05

Member
Lid geworden
30 oktober 2022
Berichten
6
Leeftijd
21
Beste mensen,

Ik had in me aquarium 2 neon tetra’s 1 Garra Rufa 1 rietslang en paar kleine guppy’s nu zijn beide neon tetra’s opgegeten. En wil ik niet dat ze me guppy’s ook opeten dus heb ik ze in een andere kom gezet alleen heeft deze kom geen filter en verwarming. Ik ben dus ook van plan deze Garra rufa en rietslang weg te doen. Maar hoe lang kunnen ze in een bak zonder filter en verwarming overleven. Want zelf hoef ik ze niet meer maar wil wel dat ze nog een goed leven hebben. Hopelijk kan iemand me tips geven of helpen.
 
Als je met de rietslang Erpetoichthys calabaricus bedoelt, ja die eet visjes als ie groot genoeg wordt.
Ik wil mijn 2m bak voor een Erpetoichthys calabaricus inrichten, maar dat kan pas na de verhuizing, dus dan moet ie nog even wachten.
 
Welke dieren heb je nu nar een ongefilterd aquarium verplaatst? De guppen? De Garra Rufa? De Wimpelaal/Rietslang?
De gupjes moeten prima zonder filter kunnen, zolang de groep klein blijft en de bak groot genoeg. Hoe groot zitten ze nu?
 
Als je met de rietslang Erpetoichthys calabaricus bedoelt, ja die eet visjes als ie groot genoeg wordt.
Ik wil mijn 2m bak voor een Erpetoichthys calabaricus inrichten, maar dat kan pas na de verhuizing, dus dan moet ie nog even wachten.
Sorry, mijn reactie was misschien wat kort door de bocht....maar mocht je uiteindelijk besluiten dat je m wilt herplaatsen, mag ie naar mij toe.
 
Ik heb de Garra rufa en de rietslang apart in een bak gezet van ongeveer 20 liter. Zonder filter
 
Lysia je mag ze van mij komen ophalen als je wilt ik ga ze toch weg doen.
 

Terug
Bovenaan