Wat is er nieuw

Vissen eitjes?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dansamy
  • Startdatum Startdatum
D

Dansamy

Guest
20161128_201451.jpg
20161128_201451.jpg

Hallo allemaal

Ik zag sinds gister deze kleine witte bolletjes met een doorzichtig vierkantachtig vliesje er omheen. Kan iemand mij zeggen of dit visseneitjes zijn of iets anders? De vissen die eitjes leggen in mijn bak zijn: corydoras, gourami, 5streepbarbeel en regenboogvisjes.

Ik heb dit plantje met "eitjes" in een vissennetje gedaan en boven in de bak in het water laten hangen.

Een ander deel zit in een nep zee egel in een vuurgarnalen bak. (Verstandig? ) en nog een deel in andere plantjes in het aquarium. Maar ik ben bang dat ik ze stuk maak dus die moeten zich zelf maar proberen te redden.

Groetjes Sam
20161128_201451.jpg

20161128_201448.jpg

Whaha ok dankje..helaas geen visjes. Ik zei gister nog voor de gein, nu zijn we blij met eitjes zijn het straks slakken haha..dat zijn er dan wel HEEL veel!! We hebben 2 van die slakken erin zitten. Zijn die nog een beetje te verkopen aan dierenwinkels? Want zoveel slakken wil ik natuurlijk niet.

Zijn er flink wat idd maar is geen garantie dat ze ook allemaal groot genoeg worden en je ze daadwerkelijk door de bak ziet kruipen.
In het geval dat ze wel massaal toenemen kan je ze best makkelijk kwijtraken aan de winkel of andere aquarianen.

Ok gelukkig. Ik heb een bak waar ik aĺle jonge vissen in doe en vuurgarnalen kweek. Kan ik ze daar bij in doen? Is het dan veilig voor allebei zovel de garnalen als jongen visjes?

Ik zou het niet doen, ik heb laatst een filmpje gezien van een Helena die een vuurtje paktte 😛

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan