Wat is er nieuw

vissen in nano cube 20 liter

• Onderwerp starter Onderwerp starter 030
  • Startdatum Startdatum
M'n vorige reactie was ook met een knipoog natuurlijk maar jullie snappen me wel! 😉

Heb zelf hier ruimte voor best een flinke bak maar vergeet niet dat een grotere bak ook meer kost aan energie en onderhoud bv en zijn net 2 belangrijke punten die voor mij persoonlijk een rem op de hobby zet en het bij m'n 92cm moet laten houden.

030 zei:
Ik denk dat ik dan voor een 80cm bak ga! Ik heb op mijn kamer de ruimte ervoor mijn 60cm bak staat bij een vriend van mij.. dus ik koop een 80 cm bak met 1 soort school vis!
Met 80cm kan natuurlijk vee meer dan met 20, dus je zult hier zeker geen spijt van hebben 🙂

Moet ik wel ook zeggen dat er nog steeds beperkingen zijn, en ik zou ook niet zo in zien waarom je hebt bij maar 1 soort zou houden. De hele 'capaciteit' inzetten voor visjes van ��n soort wordt misschien ook weer wat druk namelijk.

Heb je al idee�n?

~ Ivo

Als je de ruimte en het geld hebt, is 80 cm een veel betere keuze. Als ik naar mezelf kijk.. eerst had ik een bakje van 20L, toen overgegaan naar 54L en nu zit ik aan de 180L. En hier ben ik echt geen uitzondering in 🙂

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan