Vissenbestand in een QubiQ 60


j0rdy

Well-known member
Lid geworden
9 juli 2008
Berichten
64
Locatie
Hoeksche waard
Beste allemaal,

Ik wil graag een QubiQ 60 aan gaan schaffen en mede hierdoor ben ik aan het oriënteren welke vissen hier in kunnen.

De afmetingen zijn 40*40*50,8.

Kunnen hier corydora's panda, octoinclus affinis in? Of moet daar toch een aquarium voor komen die qua lengte 60cm heeft?
Naast deze 2 vissen, wil ik er ook garnalen in.

Graag hoor ik jullie adviezen, zodat ik een leuk vissenbestand kan samen stellen.

Alvast bedankt voor het mee denken!
 
Nee daar kunnen geen corydoras panda's in (ook niet in 60 cm is mijn mening) want die willen graag wat zwemlengte hebben en dan moet je eerder aan een bak van 80 cm lang denken, otosinclus zijn geen actieve zwemmers maar wel een groepsvis en dient met toch minimaal 10 stuks gehouden te worden en daar is de qubic ongeschikt voor
 
Nee daar kunnen geen corydoras panda's in (ook niet in 60 cm is mijn mening) want die willen graag wat zwemlengte hebben en dan moet je eerder aan een bak van 80 cm lang denken, otosinclus zijn geen actieve zwemmers maar wel een groepsvis en dient met toch minimaal 10 stuks gehouden te worden en daar is de qubic ongeschikt voor
Bedankt voor je reactie, dan ga ik me oriënteren op een grotere aquarium, wil graag de panda's hebben 😊
 
Laatst bewerkt:

Terug
Bovenaan