Vittina waigiensis op vivarium?


G

Guppy101

Guest
Hallo

Deze slak staat al een tijdje op mijn verlanglijstje maar mijn lokale handelaar kan er maar niet aan geraken.

Volgende maand gaan we naar Vivarium en ik vroeg mij af of er standhouders zijn die deze gaan aanbieden? Zodat ik die zeker niet voorbij loop :D

6551B16E-038C-40AD-985A-F9EFDD385A3D.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vaak heeft Chrisgarnalenshop ook het een en ander aan slakken dus wellicht kun je die eerst contacteren.
 
Vaak heeft Chrisgarnalenshop ook het een en ander aan slakken dus wellicht kun je die eerst contacteren.
Ok super. Als ik mij niet vergis heb ik verlede jaar bij Chrisgarnalen shop 2 panda modderkruipers meegenomen. Beestjes doen het uitstekent en de verkopers waren super sympathiek. Daar gaan we het zeker eens navragen. Heb mailtje gestuurd ;)
 
Heb deze slakken zelf gehad, je kan ze sowieso krijgen bij heevis.nl, bezorgen niet meer dus je moet ze ophalen.
Daarnaast is er een hele grote kans dat zij ook op vivarium staan.

gr
 
Ziet ernaar uit dat ik dit jaar met slakken zal naar huis komen :D
 
Heb deze slakken zelf gehad

gr

En wat vond je ervan? Leuke en goede opruimers? Heb wel ergens gelezen dat deze slakken erg verzwakt zijn bij hun aankomst in de winkel. Heb jij daar iets van gemerkt?

Groetjes
 
En wat vond je ervan? Leuke en goede opruimers? Heb wel ergens gelezen dat deze slakken erg verzwakt zijn bij hun aankomst in de winkel. Heb jij daar iets van gemerkt?

Groetjes
Ging goed bij mij, het enige waar je op moet letten is dat ze graag ontsnappen en dat ze bij mij veel eieren legde die niet uitkwamen dus die moet je van het hout en steen afkrabben.
 

Terug
Bovenaan