Vivarium 2020


De opzet is wel erg leuk gemaakt, alleen Jammer dat er geen zoek functie is.

Ik had een aantal dingen willen aanschaffen, nu moet ik alsnog naar een winkel

Slang, Inline heater, dropcheck + vulling, Rode Lotus, Blauwe filtermat, scape setje, sera wattenbolletjes, telescoop netje 70 cm, Betta pro vlokken nou en nog wat dingetjes..
Ben alleen geen gekke Henkie dat ik 6, 7, keer verzendkosten ga dokken
 
Neem aan dat het terug te kijken is via YT oid? Heb zostraks ff zitten kijken, maar een half uur lang over Slakken ‘bomen’ werd me wat te lang.
 
Ik heb ook al ff naar schepen, uhh scapen gevolgd via de telefoon . Met Bluetooth oortjes krijg ik het beter te horen.
 
Ik hoor ze steeds praten over de chat, maar geen idee waar deze te vinden :juggle:
 
Ja, heb vandaag ook een aardig gedeelte van mijn tijd besteed aan het volgen van Vivarium online doch wel op de site zelf. Tja, als de corona niet alles in de war had gestuurd dan stond ik net zoals vele andere vaste standhouders dit weekend wederom druk te zijn op de stand. Zelf heb ik besloten niet met het online-gebeuren mee te doen doch draag ik een ieder die wel online meedoet en de organisatie uiteraard een warm hart toe. Ik heb vandaag in ieder geval wel genoten van Vivarium online. Morgen ook eens weer volgen...
 
Om nog even na te kijken of opnieuw genieten.





 
Nog nooit op de "vivarium" geweest maar zo'n online interesse en medewerking kan toch veel groter worden dan een jaarlijkse beurs. De stands zijn heel makkelijk uit te breiden met informatie die mensen zoeken en met wat ze willen kopen.
Chat functies voor contact meer mogelijkheden om dingen aan te schaffen etc.

Had mijn portomonee al klaar maar gelukkig was er weinig om mijn geld aan te besteden.
 
Nog nooit op de "vivarium" geweest maar zo'n online interesse en medewerking kan toch veel groter worden dan een jaarlijkse beurs. De stands zijn heel makkelijk uit te breiden met informatie die mensen zoeken en met wat ze willen kopen.
Chat functies voor contact meer mogelijkheden om dingen aan te schaffen etc.

Had mijn portomonee al klaar maar gelukkig was er weinig om mijn geld aan te besteden.
Ik zag je vandaag al in de chat :thumbs:
Ik weet dat @Marco en @ThijsJJ hier ook lid zijn en en zullen dit ook wel meekrijgen nu.
 
Ik zag je vandaag al in de chat :thumbs:
Ik weet dat @Marco en @ThijsJJ hier ook lid zijn en en zullen dit ook wel meekrijgen nu.
Wel in het engels dan :ROFLMAO:
Uiteindelijk is het een hele andere interesse dan wat ze nu doen. Heb gehoord dat de organisator het hele jaar al met de beurs bezig is.

Wie weet zitten we volgend jaar nog in hetzelfde schuitje.
 

Terug
Bovenaan