Wat is er nieuw

Vivarium 2025 (8&9 november Rosmalen)

Aquabeek was er ook heb ik gelezen, een laatste keer. December stopt Aquabeek. Erg jammer was een groot bedrijf en veel keuze.
Klopt aquabeek was er ook met een hele grote stand ik ben er alleen voorbij gelopen omdat het echt te druk was.
Ik ga binnenkort nog ff een x naar de fysieke winkel van aquabeek nog ff een x rondkijken en afscheid nemen zo lang als ik me kan herinneren kom ik al regelmatig bij aquabeek echt heel jammer dat deze mooie grote zaak dicht gaat. Dit is een lfs waar de mensen echt verstand hebben van vissen!

Hier nog wat foto's. Die bakken wedstrijd is altijd erg mooi. Inspiratie.

Bijlagen

• 20251108_121418.jpg
    20251108_121418.jpg
    1.6 MB · Weergaven: 31
  • 20251108_121244.jpg
    20251108_121244.jpg
    2.2 MB · Weergaven: 34
  • 20251108_121143.jpg
    20251108_121143.jpg
    2 MB · Weergaven: 34
  • 20251108_121148.jpg
    20251108_121148.jpg
    2.1 MB · Weergaven: 34
Gisteren geweest en de ANAC was het hoogtepunt voor mij. Echt prachtige nano scapes.

Voor de liefhebbers die niet zijn geweest en nog planten willen hebben, bij aankoop kreeg je een kortingscode

1000025610.jpg

Aan iedereen die op zaterdagochtend overlast heeft ervaren van het feit dat de door ons ingehuurde pendelbus niet kwam opdagen:
* wij zullen het ticket voor de bus vergoeden
* wij zullen het ticket voor die dag vergoeden
* wij zullen eventuele extra kosten (voor b.v. gehuurde o.v. fiets) vergoeden.
* indien u genoodzaakt bent geweest zonder bezoek aan Vivarium terug naar huis te keren, dan zullen wij tevens het treinticket vergoeden.
Om aanspraak te maken op deze vergoedingen vragen wij u binnen 7 dagen contact op te nemen met ons via het contactformulier op de website. Wij zullen voor eventuele extra kosten dan reageren met een verzoek om kopietjes/bewijs daarvan.
Uiteraard checken wij ook of u inderdaad een kaartje had gekocht en of u daarmee binnen bent geweest of niet.
Namens de leverancier van de perndelbus bieden wij nogmaals excuses aan voor het ongemak.

https://www.facebook.com/Vivariumbeurs

Voor diegene die hier iets aan hebben.

Ja ik lees net dat het pendelvervoer op zondag ook niet vlekkeloos was en dat mensen amper genoeg tijd hadden op de beurs. Maar dat lag dan weer aan de vervoerder die waarschijnlijk niks geleerd had op zaterdag.
Jammer voor velen dat het Vivarium ten einde is maar wie weet komt er ooit nog iets voor terug.

Klopt aquabeek was er ook met een hele grote stand ik ben er alleen voorbij gelopen omdat het echt te druk was.
Ik ga binnenkort nog ff een x naar de fysieke winkel van aquabeek nog ff een x rondkijken en afscheid nemen zo lang als ik me kan herinneren kom ik al regelmatig bij aquabeek echt heel jammer dat deze mooie grote zaak dicht gaat. Dit is een lfs waar de mensen echt verstand hebben van vissen!
Vond aquabeek niet groter dan de voorgaande jaren hoor.

Niet iedereen, de oude garde zeg maar, werkt er nog. En kijk goed ff naar de openingstijden voordat je er naartoe gaat.
Klopt, van de oude garde / eigenaren moet je het hebben. Niet van de hulpkaboutertjes die zo nu en dan ook daar rond huppelen.
Zeer zonde dat Aquabeek gaat verdwijnen, maar denk dat het al 2 jaar geleden was dat Rien al aangaf dat het niet meer vol te houden was...

Klopt, van de oude garde / eigenaren moet je het hebben. Niet van de hulpkaboutertjes die zo nu en dan ook daar rond huppelen.
Zeer zonde dat Aquabeek gaat verdwijnen, maar denk dat het al 2 jaar geleden was dat Rien al aangaf dat het niet meer vol te houden was...
Klopt ja, ik heb dat ook van hem gehoord. Alleen al te veel regelgeving... Ook iemand die er lang gewerkt heeft was een erg goede, vriendelijke en eerlijke kracht. Echt jammer dat ze stoppen.

Klopt ja, ik heb dat ook van hem gehoord. Alleen al te veel regelgeving... Ook iemand die er lang gewerkt heeft was een erg goede, vriendelijke en eerlijke kracht. Echt jammer dat ze stoppen.
Was toch ook iets met de gezondheid meende ik?

Ja de overheid bemoeit zich met alles en dat hoor en zie je overal tegenwoordig. Eisen hier en een keurmerk daar en ga zo maar door.

Energiekosten waren ook niet meer op te brengen. Ze hadden best een mooi plan, maar door alle regels kan dat helaas niet uitgevoerd worden.

Was toch een grote loods? Hadden ze geen zonnepanelen dan?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan