Wat is er nieuw

Vivarium 2025 (8&9 november Rosmalen)

Aquabeek was er ook heb ik gelezen, een laatste keer. December stopt Aquabeek. Erg jammer was een groot bedrijf en veel keuze.
Klopt aquabeek was er ook met een hele grote stand ik ben er alleen voorbij gelopen omdat het echt te druk was.
Ik ga binnenkort nog ff een x naar de fysieke winkel van aquabeek nog ff een x rondkijken en afscheid nemen zo lang als ik me kan herinneren kom ik al regelmatig bij aquabeek echt heel jammer dat deze mooie grote zaak dicht gaat. Dit is een lfs waar de mensen echt verstand hebben van vissen!

Hier nog wat foto's. Die bakken wedstrijd is altijd erg mooi. Inspiratie.

Bijlagen

• 20251108_121418.jpg
    20251108_121418.jpg
    1.6 MB · Weergaven: 48
  • 20251108_121244.jpg
    20251108_121244.jpg
    2.2 MB · Weergaven: 53
  • 20251108_121143.jpg
    20251108_121143.jpg
    2 MB · Weergaven: 53
  • 20251108_121148.jpg
    20251108_121148.jpg
    2.1 MB · Weergaven: 50
Aan iedereen die op zaterdagochtend overlast heeft ervaren van het feit dat de door ons ingehuurde pendelbus niet kwam opdagen:
* wij zullen het ticket voor de bus vergoeden
* wij zullen het ticket voor die dag vergoeden
* wij zullen eventuele extra kosten (voor b.v. gehuurde o.v. fiets) vergoeden.
* indien u genoodzaakt bent geweest zonder bezoek aan Vivarium terug naar huis te keren, dan zullen wij tevens het treinticket vergoeden.
Om aanspraak te maken op deze vergoedingen vragen wij u binnen 7 dagen contact op te nemen met ons via het contactformulier op de website. Wij zullen voor eventuele extra kosten dan reageren met een verzoek om kopietjes/bewijs daarvan.
Uiteraard checken wij ook of u inderdaad een kaartje had gekocht en of u daarmee binnen bent geweest of niet.
Namens de leverancier van de perndelbus bieden wij nogmaals excuses aan voor het ongemak.

https://www.facebook.com/Vivariumbeurs

Voor diegene die hier iets aan hebben.

Ja ik lees net dat het pendelvervoer op zondag ook niet vlekkeloos was en dat mensen amper genoeg tijd hadden op de beurs. Maar dat lag dan weer aan de vervoerder die waarschijnlijk niks geleerd had op zaterdag.
Jammer voor velen dat het Vivarium ten einde is maar wie weet komt er ooit nog iets voor terug.

Klopt aquabeek was er ook met een hele grote stand ik ben er alleen voorbij gelopen omdat het echt te druk was.
Ik ga binnenkort nog ff een x naar de fysieke winkel van aquabeek nog ff een x rondkijken en afscheid nemen zo lang als ik me kan herinneren kom ik al regelmatig bij aquabeek echt heel jammer dat deze mooie grote zaak dicht gaat. Dit is een lfs waar de mensen echt verstand hebben van vissen!
Vond aquabeek niet groter dan de voorgaande jaren hoor.

Niet iedereen, de oude garde zeg maar, werkt er nog. En kijk goed ff naar de openingstijden voordat je er naartoe gaat.
Klopt, van de oude garde / eigenaren moet je het hebben. Niet van de hulpkaboutertjes die zo nu en dan ook daar rond huppelen.
Zeer zonde dat Aquabeek gaat verdwijnen, maar denk dat het al 2 jaar geleden was dat Rien al aangaf dat het niet meer vol te houden was...

Klopt, van de oude garde / eigenaren moet je het hebben. Niet van de hulpkaboutertjes die zo nu en dan ook daar rond huppelen.
Zeer zonde dat Aquabeek gaat verdwijnen, maar denk dat het al 2 jaar geleden was dat Rien al aangaf dat het niet meer vol te houden was...
Klopt ja, ik heb dat ook van hem gehoord. Alleen al te veel regelgeving... Ook iemand die er lang gewerkt heeft was een erg goede, vriendelijke en eerlijke kracht. Echt jammer dat ze stoppen.

Klopt ja, ik heb dat ook van hem gehoord. Alleen al te veel regelgeving... Ook iemand die er lang gewerkt heeft was een erg goede, vriendelijke en eerlijke kracht. Echt jammer dat ze stoppen.
Was toch ook iets met de gezondheid meende ik?

Ja de overheid bemoeit zich met alles en dat hoor en zie je overal tegenwoordig. Eisen hier en een keurmerk daar en ga zo maar door.

Klopt maar het is wel een leuk dagje uit kan ik je zeggen Johan. Ik ben er meerdere malen geweest en het is doorgaans een leuke dag die je kan beleven en dit is de laatste kans hierop.
Dat is het zeker. Ik ben ook niet geweest maar een aantal jaren geleden met een leuk clubje van dit forum staan te kletsen.
Helaas ben ik er een tijd uit geweest en ben die jaren ook niet meer geweest.

Een combinatie van geen tijd en turbulentie wat het leven met zich mee brengt zorgde ervoor dat ik met de hobby moest stoppen.

Dat is het zeker. Ik ben ook niet geweest maar een aantal jaren geleden met een leuk clubje van dit forum staan te kletsen.
Helaas ben ik er een tijd uit geweest en ben die jaren ook niet meer geweest.

Een combinatie van geen tijd en turbulentie wat het leven met zich mee brengt zorgde ervoor dat ik met de hobby moest stoppen.
Ik herinner je me nog goed Dirk en 2017 was ook mijn laatste jaar maar goed we hebben er leuke herinneringen aan.

Ik zag deze foto voorbij komen in dit topic. Ik vraag mij af wat dit voor merk filter is?
Als het hier niemand weet zal ik een apart topic starten.

Lelijk ding als je mij vraagt. Meer filter dan bak. De bak is dan wel weer prachtig natuurlijk.
1766256755570.png

Ik ben er dit jaar voor het eerst (en helaas ook voor het laatst, neem ik aan) geweest en vond het wel leuk. Ik was toch een beetje verbaasd door de schaalgrootte. Ook verbaasd over hoeveel levende have er te koop was. Ik heb me trouwens ook uitgebreid staan vergapen aan de lange rij fantastische scape bakjes.

Ik denk niet dat ik elk jaar zou gaan, maar ik ben toch blij dat ik de laatste kans aangegrepen heb.

Daar komt de term HOB ook vandaan.
Hang On Back.
Dan is het op zich prima voor de kleine bakjes.

Daar komt de term HOB ook vandaan.
Hang On Back.
Dan is het op zich prima voor de kleine bakjes.
True, maar dan nog - deze units steken ook boven de rand enorm uit en zo te zien is de inlaat ook fixed, dus die had met deze scape vol in 't midden van de bak moeten zitten en had je 'm alsnog gezien door t glas. Die van Dennerle (scaperflow) zijn wat dat betreft veel fraaier.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan