Voederautomaat

Klinkt mooi deze smart feeder.

Misschien een domme vraag, maar zelfs Reef Factory zelf kon er geen knap antwoord op geven: de mounts zijn voor open aquaria; wat als je een kap hebt? Uiteraard krijg je met hobbyen alles wel voor elkaar, maar hoe lastig schat je het in op basis van het fysieke exemplaar?
 
Klinkt mooi deze smart feeder.

Misschien een domme vraag, maar zelfs Reef Factory zelf kon er geen knap antwoord op geven: de mounts zijn voor open aquaria; wat als je een kap hebt? Uiteraard krijg je met hobbyen alles wel voor elkaar, maar hoe lastig schat je het in op basis van het fysieke exemplaar?
Als je ruimte hebt zou die misschien nog onder de kap kunnen.
Maar dat zal natuurlijk ook weer aan het soort aquarium liggen.
Anders zul je een uitsparing of iets moeten maken maar denk dat je dat met de meeste modellen hebt.

Zoals bij zoveel techniek koop je natuurlijk iets waarmee je uit de voeten kan en het liefst zo makkelijk mogelijk.
Als dit model een probleem is qua monteren dan zal je wat moeten verzinnen of voor een ander model kijken denk ik.

Zelf heb ik in de winter ook afdekplaten op mijn bak liggen dus daar moet ik ook nog wat voor verzinnen.
Mij kap bestaat uit 4 losse platen dus waarschijnlijk pak ik dan een extra deel met een uitsparing voor de voederauromaat.
 
Ja voederklepje zit er al in, dus dat zal het probleem niet zijn.

Ging me meer om de stabiliteit van het ding zelf (ivm snoer) als je hem los plaatst.

Enfin, ik ga hem bestellen, we zien wel :ROFLMAO:
 
Terug
Bovenaan