voedingscapsules


Bij dat bedrag hoef je dacht ik geen invoerrechten te betalen. Backplay vraagt 5 euro voor 30 dus dan scheelt het niet zoveel denk ik.
 
Maar ja dan heb je dubbele porto natuurlijk al zal het versturen in Nederland niet zo heel duur worden.
 
Groepsaankoop voelde ik aankomen! Als het echt de moeite is kan het mss met de leverancier besproken worden ivm verzendkosten. Eventueel kunnen er in Nl/Be ophaalpuntjes besproken worden? Of eventuele verzendingen gedaan worden. Ikzelf kan relatief goedkoop verzenden. (Tot 10kilo) 7,5€ (? Moet nog eens nagaan ..) in Nederland en 5€ binnen België. Afhalen in postpunt scheelt nog een halve euro.
 
Volgens mij kun je wel 100 voedingscapsules versturen voor rond de 2,50 want dat past door de bus. Vanuit Belgie zal dat weer duurder zijn denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: yov
Ik wilde daar eerst ook bestellen met Dirk maar daar is van afgezien gelet op de onzekerheid hoe die mix is. Uiteindelijk hebben we het op de beurs gekocht.
 
Btw, wat is er met deze mis dan?

http://aquarium-fertilizer.eu/root-tabs-npk-te-for-12-months-buy-10

Daar is de porto ook nog wel te doen vindt ik zelf dan weer.
Zijn uitverkocht.
En ik vond €20 Shipping voor 2kg osmocote voldoende om verder te kijken naar wat anders.
En alle capsules waren uitverkocht bij hun...
Maar als de groothandel mij kan leveren hebben we het over een zak van 25kg xD
Capsules zijn gemiddeld 1-2 cent per stuk, dat zijn de kosten ook niet..
Vulmal om alles te vullen is alleen prijzig Mja dat is eenmalig.
Wacht nog ff af wat de groothandel zegt in mijn geval
 
Ok, dat had ik nog niet opgemerkt moet ik zeggen:stom:

Misschien kunnen we straks bij jou gaan bestellen Tuinkabouter;)
 
Ok bedrijf hier in de buurt gevonden dat het verkoopt, 25kg zak...
Nog ff afwachten wat het gaat kosten maar aangezien je maar een paar gram per capsule gebruikt kan ik er duizenden uit halen.
 
De cabs (leeg) haal ik zelf bij apotheek. (00 maat) of als je geduld hebt ali*xpr*ss
 
De cabs (leeg) haal ik zelf bij apotheek. (00 maat) of als je geduld hebt ali*xpr*ss


Nou misschien kun je samen met Tuinkabouter een nieuwe bv gaan oprichten en ik denk dat je dan hier al veel klanten zult binnenhalen:D;)
 
  • Leuk
Waarderingen: yov
Ja dat dacht ik wel Ce maar Backplay verkocht gelijke voor 5 euro en dan heb je er 30 en hier betaal je 3x zoveel:(
 
Bedoel je trouwens die tuinkabouter? :D
38F7AD0C-CA9E-4481-A91A-90D487DCB56D.jpeg


Print je toch gewoon ff zelf? :p (Lego ondersteuningen voor de foto... )
 
Kan iemand een “backplay” capsule wegen voor mij?
Wil ff weten in hoeverre het allemaal de moeite waard is..
 
Ik heb er 2 soorten van hem:
De doorzichtige wegen 0,6 en 0,5 gram en de witte die wegen beiden 0,8 gram.

Btw, de witte zijn qua formaat ook net een tikje groter dus dat kan wel kloppen met het gewicht
 
Ok duidelijk, heb het zakje besteld en ga dit de 27e ophalen in de winkel.
Tegen die tijd ga ik ook me capsules etc bestellen.
Prijzen en bestellingen via pm ;)
 

Terug
Bovenaan