Vogehuisje in aquarium


J

Jubo

Guest
Kan dit houten vogelhuisje in een aquarium? Ik heb hem gekookt. Alleen het metaal is flink beroest.
 

Bijlagen

  • B080F454-B388-44EC-89D3-370E545E4386.jpeg
    B080F454-B388-44EC-89D3-370E545E4386.jpeg
    110.7 KB · Weergaven: 110
  • F4D83824-A161-4672-8FC8-01DF9240D747.jpeg
    F4D83824-A161-4672-8FC8-01DF9240D747.jpeg
    108.4 KB · Weergaven: 111
Ja nee het is een serieuze vraag
 
Nou ik ben al kunstwerken in aquariums tegen gekomen maar dit nog niet. Als ik kijk naar waar het huisje van is gemaakt dan zou ik er zeker niet aan beginnen want je weet niet wat voor stoffen je in de bak gaat krijgen.
Ik hoop niet dat je er binnenkort ook nog een vogeltje in wil doen :pp
 
Als hij past kan het.
 
Als je geen dieren in je aquarium steekt kan het prima.
 
Waarom in vredesnaam zou je 't willen... dat porumt toch voor geen meter...
 
Gebrek aan decoraties :cooll:Het is dus schadelijk? ( Voor een Betta )
 
lijkt mij niet heel goed voor het water en de bewoners nee. Mocht je het echt willen dan kan je misschien nog een poging doen om het met epoxy helemaal te coaten, maar dat lijkt me erg veel moeite voor een gebrek aan decoraties haha;)

Misschien eens langs het tuincentrum voor wat mooie stenen of op marktplaats wat rondkijken;)
 
Het is zeker niet aan te raden voor een betta met alle mogelijke scherpe randjes, los van wat er in t water kan lekken aan stoffen die je er nie in wil hebben. Daarbij gaat zo'n enorm vierkant gevaarte veel deadspots in je distributie opleveren met alle gevolgen van dien.
Gebrek aan decoratie los je het makkelijkste (en voor een betta, het beste) op met ladingen aan planten.
 
Scharniertjes roesten al, impregneermiddel van het hout wordt afgegeven aan het water.
Als je nog vissen hebt die geëuthanaseerd moeten worden zit je prima.
Als ze moeten blijven leven: niet doen.
(Nog afgezien van het feit dat het godsgruwelijk lelijk is (maar dat is smaak) en dat het me nog een hele uitdaging lijkt om het geheel onder water te houden.)
 
Wat een hoop trollen de laatste tijd
 
Je hoeft in elk geval geen Ferro aan je water toe te voegen denk ik…
 
Kan dit houten vogelhuisje in een aquarium? Ik heb hem gekookt.
Uhu... Serieus kookpotje gebruikt dan... Ik zie het volledig voor me. :juggle:

Heb je er tenminste een mooie bouillon aan overgehouden?
Ik hoop dat ik je niet te zwaar teleurstel maar echte "vogelnestjessoep" is niet op basis van vogelhuisjes hoor...

Soit, smakelijk alleszins!
 

Terug
Bovenaan