Volledig ingericht 80 cm, met visbestand.


T

Teuner

Guest
Wegens tijdgebrek heb ik besloten er mee te stoppen, dus wil ik mijn bak met alles wat er bij hoort verkopen. Heb de boel maar op marktplaats gezet, zie hier voor de volledige omschrijving.

Zo'n 150 euro leek mij een redelijke totaal prijs, wat denken jullie?

Ik vraag me ook een beetje af wat een redelijke prijs is voor alleen het vis/garnalen bestand?
 
Hmm ik zou eerst proberen je bestand los te verkopen, misschien ook je co2 set los te verkopen.
dan kun je voor de rest nog 100 euro vragen.

Die chinese algeneter is leuk haha! als je niet zover weg woonde had ik hem met liefde opgehaald haha
 
Hmm, ok, wat zou dan een redelijke prijs voor de CO2 set los zijn?

En voor het visbestand?

Die Chinese algeneter is inderdaad een erg leuk visje, er mooi om te zien vind ik.
 
Idd, had hem graag overgenomen van je :(

Uhhm een CO2 set kun je beter aan iemand anders vragen.
Ja het visbestand is wat men ervoor geeft, kijk ik denk dat als je de juiste vind word het 200 totaal? denk wel dat je er meer dan 150 euro uit kan halen uit je co2 set en visbestand.

zet je co2 set er is los op voor 50 euro wie weet :) (of wat de gemiddelde prijs ervan is weet ik zo niet.)
Gewoon even wat uivogelen, laat het complete set erop staan maar laat ze ook los bieden. je co2 set zou ik er los opzetten.

Wat voor set heb je precies? heeeel misschien ben ik wel geintresseert :)
stuur even een pbjte :)
 
Ik heb de ervaring dat inderdaad los verkopen makkelijker is. Vaak is het maar de vraag of mensen jouw visbestand ook interessant vinden.... ik zou zeggen dat de prijs redelijk "te verwachten" is, dus niets vreemds aan.
 
Gewoon kijken wat de koper wil :) als je iemand hebt voor alleen je co2 set dan verkoop je alvast het co2 set. wat je kunt doen is vragen wat hij er voor wilt geven. Probeer 20 euro meer te vragen dan dat hij bied, altijd mooi meegenomen wat je extra krijgt :)
 

Terug
Bovenaan