Wat is er nieuw

Voorn in kraanwater

• Onderwerp starter Onderwerp starter Meeseeks
  • Startdatum Startdatum
M

Meeseeks

Guest
Hallo ik heb pas een paar voorntjes gevangen en zitten nu nog in sloot water kan ik ze in 1 keer in kraanwater zetten met watersafe spul of beter aan kraanwater rustig laten wennen met elke dag een beetje verschonen

Van brakwater in 1x over naar zoetwater lijkt me geen goed plan. Sowieso; welke voorn hebben we het over? Sommige kunnen best behoorlijk worden en dat past niet in het gemiddelde aquarium...

Het klinkt niet echt als een weloverwogen plan.
Heb je wel een groot aquarium waar dat voorntje inkomt? en is dat aquarium ook al 4 weken ingedraaid?

1000 liter ja hij is al een paar maanden ingedraaid
Ik zal een foto maken van ze want ik weet zelf ook niet precies wat voor voorntjes het zijn

1000 liter is best aardig. Check ook even of de jouwe uit brakwater of zoetwater komt. Sommige komen ook in zoetwater voor. Als het zoetwater is, kun je ze gewoon met de druppelmethode overwennen aan je bak.

Sorry voor de muziek als het goed is zijn ze wel gewoon zoetwater

Lijken mij rietvoorns; dat kunnen best grote jongens worden. Zeg maar rustig een kilo aan vis per stuk. Hoe dan ook, als ze uit zoetwater komen, zou ik ze overwennen met de druppelmethode en dan in je bak erin.

Aha oke nou dankuwelvoor de informatie dan weet ik ook meteen wat voor voorn ze zijn😁 dan ga ik ze zometen meteen druppelen heel erg bedankt.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan