Voorpret 2


Stuk hout heb ik bij Fries Aquariumhuis gekocht, het is Azalea wortel, ik zag dit stuk in een grote bak liggen en de klik was er direct, ik zag ook gelijk voor me hoe ik em op ging hangen em hoe het zou gaan lijken

Dankje! Dan moet ik daar maar eens een keer gaan kijken!
 
Hij is echt gaaf geworden! De basis was er al, maar met de plantjes en vissen erbij...

... WAUW!
 
Hij is echt gaaf geworden! De basis was er al, maar met de plantjes en vissen erbij...

... WAUW!

Dank je wel hoor..

En dan ben jij nu aan de beurt :DD
 
En hoe is het nu met de bak, en met Watskeburt? Vindt-ie het nog steeds leuk?
 
En hoe is het nu met de bak, en met Watskeburt? Vindt-ie het nog steeds leuk?

Hartstikke goed eigenlijk..
De bak werkt heel erg uitstekend, de 2 pompen staan voluit maar omdat de sparybars en aanzuigfilters zo groot zijn is er amper sprake van veel stroming
Die malle betta gebruikt het hele aquarium boven onder voor achter overal doet hij z'n tukjes, laatst hing hij ondersteboven aan de aanzuig.. ik dacht nee toch dat zal niet waar zijn, inderdaad meneer was even aan het dommelen
Watskeburt heeft 3 vriendinnetjes, allemaal leuk en aardig maar ze willen nog niks van hem weten dus die doen even onder een blaadje schuilen tot hij weer voorbij is

Na mn nitrietje (0,25) van paar week geleden en beetje water ververst 40 liter heb ik 1 flesje bacteriespul in elk filter gedaan, en nu ja echt wauw..
water is zo helder dat je nu haast niet ziet dat er water inzit, brand en brand schoon is tie en nooit meer nitriet gezien

Hij draait als een molentje zo mooi
Drijfplantjes gaan als een gekko en alg helemaal niet, ik loop al tabletjes bij te voeren :D

Ik ben een happy genieter van al dat moois, want weet heus wel dat het ook anders kan
 
Welnu

Dat was het weer.. dik jaar later is de bak al weer weg, niet dat het moest of dat ik zonodig anders wilde, door gezondheids gedoe begon het onderhoud flink te haperen
En om die beauty nou te laten afglijden, nope zo zit ik dan weer niet in elkaar..
De restanten visjes zitten tijdelijk even in het Home60 bakje die uiteraard veel te klein is, dus dat gaat veranderen..

Dus op naar Voorpret 3 (en neuj d'r komt geen 4) 😅😅
 

Terug
Bovenaan