voorstellen


Z

zwaardvis

Guest
jawel,voorstellen,bij deze een groet aan allen die deze meer dan voortreffelijke side in gezamenlijkheid mogelijk maken,voor waar een bijzondere prestatie.!! Een zeer uitvoerig document,NASCHLAGWERK dat letterlijk alle aspecten van het aquariumhouden veelal tot in detail belicht,bespreekt ,en op enig moment een conclusie vormt op basis waarvan een koers kan worden bepaald ter oplossing van het probleem.!

Goedenmiddag, ik ben Leo Keijzer,ik kom uit het grijze vereleden,uit een tijd dat in de bodem van een aquarium een metalen holte was geconstrueerd,bestand tegen de hitte van de vlam die door het oliebrandertje ter verwarming van het aquarium werd veroorzaakt.Dit was een simpele vorm van aquaristiek,er was geen andere.!In 70 stopte ik met een 2mtr bak vanwege een massale ontwikkeling van Blauwe Alg.

De aquarium-Wereld van nu en 50 jaar geleden zijn letterlijk onvergelijkelijk.De vooruitgang is enorm.! Ik heb me breedvoerig op internet ingelezen,en probeer dusdoende al te grote problemen bij het toekomstig opstarten van een bak l00x50x50 te kunnen voorkomen.Een Aqur. is geen telbord met knoppen en toetsen.! Ik ben alert.
Ik lees nog een tijdje voort en verzamel nog weer data.

Ik zal gaarne op enig moment een vervolg geven aan deze summiere opsomming.
Uiteraard ben ik nu reeds bijzonder gecharmeerd van data die leidend kunnen zijn bij de voortgang op het Aquaforum dan wel elders op internet.
Vriendelijk groetend Leo.
 
Welkom streekgenoot.
 
Welkom!
 
Welkom op Aquaforum Leo.
 
Welkom op het forum.
 
Welkom
 
hallo goede vrinden. Ton,Ruben,Sanneke,Johnny,Marcel,Ludger,Stefan en allen die mogelijk nog volgen.


ik lees met veel plezier jullie groet,en zie telkemale de vissen wapperen met de staart.!
het tempo van het verwerken van de info. op Aquaforum vertraagt een mate,maar repeteer waar nodig en vervolg mijn gang.
waterchemie en belichting zijn onderwerpen die duidelijk veel aandacht vragen.!
het is als een negatief dat zich suksessievelijk ontwikkelt.
ik schreef in m,n introductie-voorstellen Aquaforum is een ongelofelijk naslagwerk.
groet zwaardvis
 
Welkom zwaardvis!
 

Terug
Bovenaan