S
Samk
Guest
Hoi allemaal,
Ik ben Sam en woon in Maassen, ik ben op dit moment in het bezit van 2 aquariums en hou daar sluierstaarten in.
Ik zal even iets over de bakken vertellen,
Bak 1 is een juwel 240
Er zwemmen de volgende vissen in
1 ryukin
1 oranda
1 net nieuwe ranchu
1 pearlscale
En nog 2 normalen goudvissen die zoeken nog een nieuw huis omdat ze te groot worden.
Er zit een superfish x-pro 1500
Dan bak 2 dat is een juwel 180
Daar zitten:
Ryukin long tail
Oranda
Ranchu
Hemel kijker
Daar draai nog een standaard juwel interen filter in en die word hopelijk snel vervangen door een buiten filter.
Ben van plan om binnen kort nog een nieuw 1m aquarium neer te zetten met hemelkijker/blaasoog, een bak met de gevoelige vissen dus.
Ben ook van plan of nog wat in het vis bestand te wisselen maar ben daar nog niet helemaal zeker van.
Ik hoop hier nog veel dingen te leren
Mvg Sam
Ik ben Sam en woon in Maassen, ik ben op dit moment in het bezit van 2 aquariums en hou daar sluierstaarten in.
Ik zal even iets over de bakken vertellen,
Bak 1 is een juwel 240
Er zwemmen de volgende vissen in
1 ryukin
1 oranda
1 net nieuwe ranchu
1 pearlscale
En nog 2 normalen goudvissen die zoeken nog een nieuw huis omdat ze te groot worden.
Er zit een superfish x-pro 1500
Dan bak 2 dat is een juwel 180
Daar zitten:
Ryukin long tail
Oranda
Ranchu
Hemel kijker
Daar draai nog een standaard juwel interen filter in en die word hopelijk snel vervangen door een buiten filter.
Ben van plan om binnen kort nog een nieuw 1m aquarium neer te zetten met hemelkijker/blaasoog, een bak met de gevoelige vissen dus.
Ben ook van plan of nog wat in het vis bestand te wisselen maar ben daar nog niet helemaal zeker van.
Ik hoop hier nog veel dingen te leren
Mvg Sam