Voorstellen


N

N1CK

Guest
Hallo,

Na een aantal jaar gestopt te zijn geweest ben ik nu weer trots eigenaar van een bakje. Geen 1000L meer zoals ik jaren heb gehad maar toch...

Visbestand op dit moment:
3x Microgeophagus Ramirezi Electric Blue
10x Hemigrammus Bleheri (Roodkopzalm)
8x Corydoras Panda
8x Carnegiella strigata (marmer bijlzalm)

Hier valt natuurlijk meteen iets op.. 3x de ramirezi... nee ik wou niet proberen mijn mannetje met 2 dames op te zadelen.. mijn mannetje was namelijk een dag of 5 spoorloos.. na een oproep in de lokale opsporing verzocht.. artikel in de lokale nieuwsbladen... niet terug kunnen vinden.. nieuw mannetje aangeschaft om mevrouw gezelschap te houden, ging beter dan verwacht, mevrouw en de nieuwe meneer waren vanaf moment 1 onafscheidelijk. Een gelukkig en lang huwelijk leek in het verschiet. Nou wordt ik vandaag wakker, kijk in mijn bak, en wat denk je? 3 ramirezi’s!!! Meneertje is weer terug.. misschien even gekeken of het gras bij de buren groener was? Kleine midlife crisis? Wie zal het zeggen.

Nou goed lang verhaal kort... wat nu te doen met meneertje “ik ga er even een weekje tussenuit”? Vooralsnog laten ze elkaar met rust. Mevrouw nog steeds onafscheidelijk van de nieuwe heer des huizes maar vind het toch een beetje sneu voor het oude mannetje..
 

Bijlagen

  • 5B2C7376-F046-47E2-A53F-56F83D5F1411.jpeg
    5B2C7376-F046-47E2-A53F-56F83D5F1411.jpeg
    67.6 KB · Weergaven: 76

Terug
Bovenaan