Voorstellen


D

DeniseB

Guest
Goedemiddag allemaal!

Mijn naam is Denise, 34 jaar en ik ga binnenkort beginnen aan een leuk gezelschapsaquarium.
Eerst wil ik mij weer goed inlezen en voorbereiden en daarom heb ik mij ook alvast hier aangemeld.

Een jaar of 12/13 geleden hadden mijn ex-vriend en ik een Juwel Rio 240 met allerlei leuke vissen e.d. dus ik ben er niet geheel onbekend mee. Maar dit was vooral zijn ding.
In de loop der jaren altijd het idee gehad weer een bak te willen en nu mijn man het ook ziet zitten ben ik er helemaal klaar voor!

Op dit moment wil ik eerst uitvogelen welke bak we gaan kopen. Zodra deze dan in staat te draaien kan ik gaan verzinnen met welke vissen we gaan beginnen!


Groetjes Denise
 
Welkom, bedenk van tevoren welke vissen je wil want veel vissen kunnen bijv. niet op grindbodems, dus zal je je inrichting daarop moeten aanpassen
 
Welkom op dit prachtige forum Denise! :petjeaf:
Leuk dat je door wilt gaan waar het destijds helaas heeft moeten stoppen. Hier is het aquarium ook vooral mijn ding maar mijn vrouw heeft een achtergrond in de biologie en scheikunde en begint het allemaal steeds interessanter te vinden. Wie weet begint ze ooit haar eigen bakje ook nog wel. Ik wens jullie veel plezier en met vragen ben je hier altijd van harte welkom!
 

Terug
Bovenaan