Voorstellen!


ZoëN

Member
Lid geworden
5 augustus 2020
Berichten
22
Hoi iedereen,

Ik lees al enkele maanden met jullie mee en heb mij nu zelf ook aangemeld.
Ik ben Zoë en heb al vanaf kinds af aan een aquarium staan. Mijn vader heeft altijd Malawi’s gehad, waardoor de fascinatie met aquaria al vroeg is begonnen ;) . Toen had ik natuurlijk nog guppen (wat waren al die baby’s toen nog leuk).
Op het moment heb ik nog een 60x30x30 aquarium staan. Binnenkort zal ik gaan verhuizen. Hier zal er veel meer ruimte zijn, waardoor er een 120x50 bak kan gaan indraaien voor Zuid-Amerikaanse dwergcichliden. Iets om enorm naar uit te kijken!
Ik heb ondertussen al enorm veel van jullie geleerd. Daarvoor bedankt!
 
Welkom! Heb je foto’s van de 54 liter? Altijd leuk om bakjes te zien van new guys :)
 
Welkom op het AF
 
Bedankt allemaal voor het warme welkom! :)
Hierbij dan een fototje.
Helaas wel flink last van baardalg en een niet juiste inrichting voor mijn altispinosa’s. Dus daar moeten jullie even doorheen prikken. Ook een van de redenen dat ik zoveel van jullie heb geleerd over de afgelopen maanden. Stukken hout staan nu gelukkig te weken in een bak water. Vissen zullen op den duur dan ook mee verhuizen naar het grote aquarium. Dan helemaal ingericht naar hun wensen. Met andere woorden: room for improvement.
84283E72-BC27-4CEB-B56A-DEA4D122A599.jpeg
 
Moet zeggen dat ik het nog best mooi vind, beetje een apocalyptisch geheeltje waar de enige twee overlevenden de taak hebben de wereld opnieuw te bevolken:thumbs:

baardalg is lastig en hardnekkig. En genoeg over te vinden Hier op t forum dus ben benieuwd wat het gaat worden :) ik volg!
 

Terug
Bovenaan