R
rschiks
Guest
Kan iemand mij helpen met de naam van deze plant?
ronrijn zei:Zou wel eens ludwigia repens kunnen zijn.
rschiks zei:ronrijn zei:Zou wel eens ludwigia repens kunnen zijn.
Dank je! Dat zou em wel eens kunnen zijn.
Ik wil deze graag uitbreiden. Hij doet het ontzettend goed in mijn aquarium.
Mondeo zei:rschiks zei:ronrijn zei:Zou wel eens ludwigia repens kunnen zijn.
Dank je! Dat zou em wel eens kunnen zijn.
Ik wil deze graag uitbreiden. Hij doet het ontzettend goed in mijn aquarium.
Dan kan je beter,het "snoeiafval" planten.Heb je gelijk de onderwater vorm van de plant.
ronrijn zei:Heb je ze bij lfs gekocht? Kan je toch terug om te kijken of het idd ludwigia repens is en bij kopen?
ronrijn zei:Vragen om bij te bestellen? Zou wel nog even afwachten of iemand anders op het forum kan bevestigen of ik het goed gezien heb.
jessicapilon zei:Dit lijkt me gewoon de Lobelia cardinalis en dan de Dwarf versie.
Dwz de kleine bladerige.
jessicapilon zei:Hier staat rond de 25cm dat hij kan worden:
There are two forms of Lobelia cardinalis being cultivated for aquariums. One form, that grows to about 10 inches (25 cm) is grown in the United States by the Florida Aquatic Nursery and the other 4 inch (8 cm) smaller form is cultivated in Singapore.
rschiks zei:.. zij vertelde dat (aan de hand van de foto) het een ludwigia repens is.
@Tom zei:rschiks zei:.. zij vertelde dat (aan de hand van de foto) het een ludwigia repens is.
Die hoef je de volgende keer dan ook niks meer te vragen, want het is echt wat anders..
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.