Seabait
Well-known member
Succes ermee Ruben en geef je broertje maar op zijn kop van ons misschien helpt dat! 😉
Is helemaal verwaarloosd,
Wat jammer, Ruben. Zonde dat het zo verwaarloost is..
Jep, het had best een mooie bak kunnen worden....Jammergenoeg heb ik dat met eigen ogen gezien.....
Bedankt John! Op de kop geven heb ik al gedaan, hielp niks....Succes ermee Ruben en geef je broertje maar op zijn kop van ons misschien helpt dat! 😉
Hahaha, dat ga ik ook doen!😀😉Het kan natuurlijk nogsteeds een mooie bak worden, maar misschien moet de grote broer zich er wat vaker tegenaan bemoeien 😉
Zondag, kan nu niet, ben weg...😉Natuurlijk wel benieuwd naar de
Bedankt! Hoop dat het wat word, kennis van planten heb ik bijna niet, en van planten boven water al helemaal niet😀😉Das een domper van al het werk he Ruben maar ik ben er zeker van dat jij er een top bakje van zal maken want je hebt de nodige kennis van zaken en met hulp van het forum kan dat niet mislukken.
Klopt.....😡😡OMG zo erg had ik het eerlijk gezegd niet verwacht Ruben Das terug beginnen van nul dat weet je toch he maar ben reuze benieuwd wat het gaat worden.
Wat ga je dan doen ? Houden of weg doen ? Hoeveel bakken heb je van jezelf dan al plus nog een vijver om te onderhouden en waarschijnlijk ga je nog gaan vissen ook.🙂Klopt.....😡😡
Volgens mij wil hij hem ook niet meer hebben...😉
Ik heb 2 bakken met een vijver, daar kan nog wel een bak bij😀Hoeveel bakken heb je van jezelf dan al plus nog een vijver om te onderhouden en waarschijnlijk ga je nog gaan vissen ook.🙂
Waar is de dislike knop? (bedoeld voor dat aquarium.....) Het was zelfs niet zo erg toen ik er was!Schrik niet, de beloofde foto:
Bekijk bijlage 49933
1 plant leeft nog, water is nog streeds niet bijgevuld, hij heeft nooit een waterwissel gedaan, filter staat uit....
Dit is denk ik het einde van yarno's aquariumpjehobby, en aquarium....
😡😡😡😡
Die knop bestaat niet, Daan, dat moet jij toch wel weten😀😀😛Waar is de dislike knop? (bedoeld voor dat aquarium.....) Het was zelfs niet zo erg toen ik er was!
Die schop heb ik al gegeven, maarja niet geholpen😡Jeetje... Dat is wel heel erg. Doodzonde... Kwestie van leeghalen en schop onder zijn kont geven.
Die knop bestaat niet, Daan, dat moet jij toch wel weten😀😀😛
Planten, en citroen of vuurgarnaaltes😉En wat komt erin?
Yarno js nu echt uit de hobby.....
Mijn moeder vind het wel een mooie bak, dus hij komt beneden te staan naast de t.v. Ik moet hem gaan onderhouden. Zondag wat plantjes halen, en een lampje voor erboven op.
Er zit jbl manado in, en ik heb nog all-in-one staan. Welke plantenvoeding zou ik nog keer nodig hebben? kleibolletjes ofzo voor de moerasplanten?
Bedankt! Hoop dat het wat word😀Gaaf!
Jij gaat daar vast weer wat heel moois van maken. Fijn dat hij zo'n plekje krijgt nu.
Bedankt! We zullen zien of het wat word😀😉Hmm nou ik hoop dat jij d'r wat moois van maakt Ruben!
Een kleinere echinodorus die het bij mij tot nu toe goed doet is de echinodorus magdalensis.Bedankt! Hoop dat het wat word😀
Ik zat te denken aan: anubias, brazziliaanse klimop, kleine echiodorus (?). Weten jullie nog wat?
Bedankt! We zullen zien of het wat word😀😉
Ook boven water?😉Een kleinere echinodorus die het bij mij tot nu toe goed doet is de echinodorus magdalensis.
Boven water noch niet geprobeerd nee🙂Ook boven water?😉
Deze komt dus bovenwater. Maar omdat het een moerasplant is, lukt dat denk ik wel😉Boven water noch niet geprobeerd nee🙂
Voor bovenwater? Cryptocoryne soorten 🙂Bedankt! Hoop dat het wat word😀
Ik zat te denken aan: anubias, brazziliaanse klimop, kleine echiodorus (?). Weten jullie nog wat?
😉
Bedankt!Voor bovenwater? Cryptocoryne soorten 🙂
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.