Alexander Well-known member Lid geworden 24 oktober 2017 Berichten 443 Leeftijd 31 Locatie Zuid Limburg 19 april 2018 #176 Mooie bak! Ben zelf nog aan het kijken naar geschikte vissen voor bij mn kardinalen en die Altispinosas zijn zeker kanshebber als ik dit zo zie 🙂
Mooie bak! Ben zelf nog aan het kijken naar geschikte vissen voor bij mn kardinalen en die Altispinosas zijn zeker kanshebber als ik dit zo zie 🙂
Topicstarter Topicstarter V vriend van de cory Guest 19 april 2018 #177 Alexander zei: Mooie bak! Ben zelf nog aan het kijken naar geschikte vissen voor bij mn kardinalen en die Altispinosas zijn zeker kanshebber als ik dit zo zie 🙂 Klik om te vergroten... Ik vind dat ze er echt goed bij gaan. Elke keer als er een alti door de school zwemt wijken ze allemaal uit haha , leuk om te zien.
Alexander zei: Mooie bak! Ben zelf nog aan het kijken naar geschikte vissen voor bij mn kardinalen en die Altispinosas zijn zeker kanshebber als ik dit zo zie 🙂 Klik om te vergroten... Ik vind dat ze er echt goed bij gaan. Elke keer als er een alti door de school zwemt wijken ze allemaal uit haha , leuk om te zien.