Vulstations co2 in de buurt


schakelaar

Member
Lid geworden
15 december 2019
Berichten
24
Leeftijd
59
Locatie
Apeldoorn
Kan iedereen hier invullen waar ze in de buurt de co2 fles kunnen laten vullen .graag adres erbij
 
In welke omgeving woon je want dan is het makkelijker om een bepaald adres te noemen waar ze vullen.
 
Hier staan al veel vermeld maar wellicht niets wat in jou buurt is:
 
Hoop hiermee dat er meer plekken bij komen dichtbijzijnde hier is 45 min rijden.
 
Zitten er ook geen industriele gasleveranciers in de buurt die kunnen vullen? Hier ga ik naar Chubb Varel bijvoorbeeld.
 
Tropica in dieren wisselt ze om na lang zoeken bellen toch in de buurt gevonden
 
Is bij deze aan de lijst vulstations toegevoegd :thumbs:
 
Iemand nog een locatie in de buurt van Deurne (Nederland/Noord-Brabant). Ik had onlangs bij Marco Gas geinformeerd in Bakel, maar die konden mij helaas niet helpen omdat ze geen flessen hebben onder de 53cm, en groter past niet in mijn kast..

@benvo hoe hoog is jouw CO2 cilinder eigenlijk?
 
Iemand nog een locatie in de buurt van Deurne (Nederland/Noord-Brabant). Ik had onlangs bij Marco Gas geinformeerd in Bakel, maar die konden mij helaas niet helpen omdat ze geen flessen hebben onder de 53cm, en groter past niet in mijn kast..

@benvo hoe hoog is jouw CO2 cilinder eigenlijk?
'T Ja, dat verschilt eigenlijk nogal wat: 65 en 76 cm. Het toeval wil dat ik mijn lege 6kg. nog niet heb omgeruild, die is wat dikker en dus 65 cm. hoog. Mijn nieuwe 6 kg. fles die er nu achter staat is veel slanker maar dan ook 76 cm. hoog. Voor mij maakt dat niet uit omdat de fles achter mijn aquarium staat maar niet alles past in je onderkast, lees ik hierboven.
 
'T Ja, dat verschilt eigenlijk nogal wat: 65 en 76 cm. Het toeval wil dat ik mijn lege 6kg. nog niet heb omgeruild, die is wat dikker en dus 65 cm. hoog. Mijn nieuwe 6 kg. fles die er nu achter staat is veel slanker maar dan ook 76 cm. hoog. Voor mij maakt dat niet uit omdat de fles achter mijn aquarium staat maar niet alles past in je onderkast, lees ik hierboven.
Hmm het lijkt er dus op dat een 6kg fles hier dus niet gaat passen, dan wellicht toch maar voor een 2kg fles gaan (aangezien dat volgens mij zo'n beetje de standaard maat eronder is).
 
BOERS Lastechniek- BEEK BV
Didamseweg 33-35
7037 DJ BEEK (GEM.MONTFERLAND)
Gelderland
 

Terug
Bovenaan