Wat is er nieuw

Vuurgarnaal en vis

• Onderwerp starter Onderwerp starter Desiree
  • Startdatum Startdatum
Pf 2 weken veder en nog geen dwergtandkarpers nooit verwacht dat er zo moeilijk aan te komen is aan de Heterandria formosa.
Ik wacht nog maar een weekje :stom:

Zo ik heb ondertussen 10 dwergtandkarpers vis de post laten komen zo tegen mijn principe maar ze doen het prima al een maandje.
Dus nu 40 vuurgarnalen 10 vuurtetra's en 10 dwergtandkapers en als je kijkt zie je nog niks hahahaha
10294278_1047794781913310_80617422958967500_n.jpg

Ik denk dat er nog wel een klein visje bij kan

Gister Heb er 10 Boraras maculatus bij gedaan en een verstekeling een doorzichtig garnaaltje kan dus van alles zijn maar lijkt een vuurtje dus die vermaakt zich van wel, wat een drukte ineens in de bak lijkt wel of alles zijn plekje weer moet vinden

Zijn niet de grootste bewoners maar 3 keer 10 verschillende scholenvisjes in een 60cm is ook wel wat aan de hoge kant natuurlijk.

Smaken verschillen natuurlijk maar lijkt mij wat druk zo en normaal gesproken zijn ze in de winkel nog jong dus groeien ze nog ook.

idd smaken verschillend..
sommige mensen willen zelf een gousvuis in een kleine kom doen.
omdat het *mooi is*

Ken een spreekwoord. overdaad schaad.

Hoe meer vis,hoe groter de kans op narigheid, helemaal in 60 cm.

Nouja ze zijn tot nu toe relaxt als ik iets bemerk zet ik mijn andere bakje neer voor 1 van de schooltjes

Begrijp ik uit dit topic nu goed dat bijvoorbeeld guppen niet goed samen gaat met garnalen? Of zit ik er helemaal naast?

Wat betreft dit topic zit je er helemaal naast maar verder staan guppen er over het algemeen wel om bekend dat ze garnalen lusten.

haha ok.. Betekent dit dus eigenlijk dat je geen guppen en garnalen in 1 bak kan houden, of betekent dit dat je guppen af en toe eens een garnaaltje meepikken?

Misschien beter om een eigen topic te maken met je vraag want dit is natuurlijk een topic van Desiree.

ja, snap ik.. maar dacht: het is ook zonde om een wildgroei aan topics te krijgen, terwijl mijn vraag aansluit bij die van de topicstarter..

Een topic meer maakt ook niet uit 😉
Desiree geeft zo af en toe een update van haar bakje dus sluit je vraag wat dat betreft ook niet (meer) aan.
Een vraag die in principe gelijk is aan die van een ander kan uiteindelijk toch weer uitlopen in net wat andere uitkomsten door bepaalde omstandigheden,bakje van dit topic is 60cm en die van jullie een meter als ik het goed heb bv.

Volgens mij kunnen garnalen en guppen best.
Mijn bak gaat hartstikke goed er zijn zelfs dwergtandkarpers geboren ik heb nu allemaal verschillende maatjes per keer gooien ze er denk zo 3 a 4 zo leuk.
En japi doet het ook nog goed
V7Eu75nFlGwRixy1N9cTtrEtsx-IxUBz.jpeg

een jappie zullen ze niet zo gauw pakken,is vrij groot,he. 4 cm.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan