Wat is er nieuw

Vuurgarnalen kopen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Laurens Daniel
  • Startdatum Startdatum
L

Laurens Daniel

Guest
Hallo iedereen,

Ik weet niet of dit de juiste plaats is om dit te vragen, maar ik zou het anders niet weten. Ik wil graag vuurgarnalen kopen voor mijn nieuwe 60l aquarium. Hebben jullie enig idee van winkels in de buurt van Rotterdam waar ik deze garnalen kan kopen?

Ik hoor graag van jullie,

Laurens

Gewoon lekker op MP kijken en het forum in de gaten houden.
In de winkel zijn ze stukken duurder.

Ben het helemaal met joey eens. Via maarktplaats heb je er vaak 10 voor �5,- en in de dierenwinkel zijn ze al gauw een paar euro per stuk.

Oke, zal ik doen.

Bedankt voor de reacties!

Vraag even op welke waarde ze zitten bij diegene waar je ze koopt. Als dat teveel afwijkt van jouw waarden dan kan dat problemen geven namelijk.

Misschien ook via dit forum bij gevraagd. Er zal vast wel iemand uit de buurt van Rotterdam zijn die vuurtjes aan je wil verkopen.

Verder raad ik je aan om ook echt alleen voor echt rode vuurgarnalen te gaan. Toen ik mijn vuurgarnalen kocht zaten er ook enkele tussen welke niet echt rood waren, nu een paar jaar later heb ik honderen vuurgarnalen waarvan 70% geen rood kleurtje in zich heeft. Uitvangen van alle bleke garnalen is ook onbegonnen werk. Toch wel jammer aangezien ze veel mooier zijn wanneer ze een beetje rood zijn.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan