Wat is er nieuw

Vuurgarnalen kwijt??

• Onderwerp starter Onderwerp starter Glenn123
  • Startdatum Startdatum
G

Glenn123

Guest
Ik heb gisteravond 10 vuurgarnalen gekocht maar nu kan ik ze echt niet meer zien in het aquarium...
Vanochtend heb ik er nog 2 gezien maar nu geen 1.
Sommige hadden nog geen kleur.
Zouden ze opgegeten kunnen zijn?
Ik heb guppies platy's en kardinaal tetra's.
De kleinste garnalen waren ongeveer 1,5 cm.

Kan iemand helpen?

Alvast bedankt

Ik heb geen ervaring met de combi garnalen en de vissen die je hebt dus kan geen definitief antwoord op geven op de vraag of ze opgegeten zijn..
Wel heb ik de ervaring dat garnalen 'masters of disguise' zijn.. heer en meester in het 'niet zichtbaar zijn'. Dus zou zomaar kunnen dat je er morgen weer 10 ziet 😉

Hier zitten er garnalen bij mijn guppen, molly's en platy's in en de eerste dagen zag ik ze ook niet maar nu hebben ze baby's en zijn absoluut niet bang voor de vissen. Als ik een algentabletje in de bak gooi kijk ik er steeds weer van op dat de garnalen gewoon mee eten terwijl de vissen ook van alle kanten toeschieten, ik vind het erg dapper van de garnalen. Geef het dus even de tijd, ze moeten nog wennen.

Hoi Glenn, Als het goed is zijn ze er nog wel. In het begin dat ik ze had dacht ik ook dat ze weg waren. Maar garnalen hebben een hard skelet, behalve na het vervellen en als ze klein zijn. Wat voor filter je hebt weet ik niet, het kan zijn dat ze in je filter zijn gekropen.
Groeten bassie

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan