kellemes
Well-known member
Ik vind het toontje waarmee je je mening verwoord in sociaal opzicht anders ook niet van erg hoog niveau.basssiedtc zei:Het intelectueel niveau waarmee dat hier in twijfel wordt getrokken is wel heel laag.
Ik vind het toontje waarmee je je mening verwoord in sociaal opzicht anders ook niet van erg hoog niveau.basssiedtc zei:Het intelectueel niveau waarmee dat hier in twijfel wordt getrokken is wel heel laag.
Dan ben ik benieuwd waar ik de testresultaten kan inzien en/of opvragen.basssiedtc zei:Cabomba kan slakkengif opslaan in.de stengel John , daar hoef je niet aan te twijfelen, das bekend die stengels zijn onderzocht in een laboratorium.
jessicapilon zei:@Marcello
hebben jullie het water in die tijd in de plantenbak ook ververst want anders heeft het nog niet zoveel nut. Als je dat middels een emmer doet dan moet je dagelijks wel dat water verversen namelijk.
Mascha&Ivo zei:Dan ben ik benieuwd waar ik de testresultaten kan inzien en/of opvragen.basssiedtc zei:Cabomba kan slakkengif opslaan in.de stengel John , daar hoef je niet aan te twijfelen, das bekend die stengels zijn onderzocht in een laboratorium.
~ Ivo
basssiedtc zei:John ook.voor jouw kunnen dingen nieuw zijn, je bent.nooit te oud om te leren.
Als je testresultaten wilt zien en opvragen kun.je.contact opnemen met de sites de.dat schrijven en of in hun bronvermelding kijken wie dat onderzocht hebben en dan contact met hun opnemen of ze jouw die testresultaten willen laten inzen.
Op belgische forums.staat er ook meer over.
Groeten bassie
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.