Vuurgarnalen


S

Sjeff

Guest
Hoeveel moet ik hier ongeveer voor betalen? Heb een advertentie op marktplaats gevonden voor �1 per stuk. Geen idee of dat te veel of te weinig is.
 
Ikzelf heb ze voor �0,50 p/st gekocht, halfwas en jonkies doorelkaar. Maar �1 is ook niet duur, iig goedkoper dan in de winkels.
 
Ok� krijg er nu 20 voor 14 euro... Is wel schappelijk dus :)
 
Is ook afhankelijk van de kleur,voor hetzelfde geld zijn het bijna allemaal kleurloze en dan is het wel duur vergeleken met andere aanbieders.
Maar als je daar niet om geeft en je vindt de prijs goed is het ook prima natuurlijk.
 
Bij mij zijn de meeste ook kleurloos.
Vuurtje mag gerust goed rood zijn.

Jeff, er zijn nog meer kleuren,he.

Citroen garnalen. en meer.
 
Ik heb ze rood,knalrood, bruin met/zonder streep op de rug, en kleurloos door elkaar
Alles stamt af van 1 groep van 10 matig rood
 
Is een beetje een mix zo te zien van best aardige en minder rode garnalen,20 voor 14 euro is niet overdreven duur.
 
Ik zelf zou opzoek gaan naar echt mooie rode, ik had zelf ook niet zulke hele mooie rode garnalen aangeschaft en nu heb ik nog nauwelijks mooie rode garnalen.
 
Ik ga er nog even overnadenken, maar ben bang dat ze vanavond in m'n bak zitten :p Bedankt voor alle hulp zover weer!
 
Ik weet niet of R'dam Zuid een beetje te doen is voor je, anders scheppen we er hier gratis een 10 of 15 tal uit voor je.

edit: of voor een handje Limnobium ;)
 
Mascha&Ivo zei:
Ik weet niet of R'dam Zuid een beetje te doen is voor je, anders scheppen we er hier gratis een 10 of 15 tal uit voor je.

edit: of voor een handje Limnobium ;)

Dat is jammer, ben net in vlaardingen garnalen wezen kopen... Limnobium mogen jullie uiteraard wel op komen halen als Noord niet te ver is...
 
Ik kocht ze indertijd 120 stuks voor 20 euro dacht ik .
 

Terug
Bovenaan