Vuurtje met witte streep


T

ToonGielen

Guest
hallo allemaal,

Ik heb denk ik vuurtjes in men bak zitten? Nu heeft eentje een witte streep op zijn rug, moet ik mij zorgen maken? Sorry voor de slechte kwaliteit. De laatste foto is hoe de rest er uitziet.

Alvast bedankt

IMG_9628.JPG
IMG_9629.JPG
IMG_9630.JPG
 
Volgens mij heeft die streep iets met de leeftijd te maken... Hoe duidelijker die streep zichtbaar is, hoe ouder de garnaal is.
 
Daar hoef je je inderdaad geen zorgen over te maken hoor.
 
Vaak hebben de wat oudere vouwtjes dat idd.
Wat voor voer geef jij je garnalen?
 
Zowel de mannen als de vrouwen kunnen een dergelijke rugstreep (of backstripe) hebben.

Soms is deze al aanwezig als baby, soms komt deze later.
Het klopt dat hij steeds mooie en breder wordt naarmate de garnaal ouder wordt.
 
Ja ik heb ze ook op sommige vuurtjes,
Ook de oudere vuurtjes met streep dragen nog eitjes dus gaat allemaal goed komen!
 
Vaak hebben de wat oudere vouwtjes dat idd.
Wat voor voer geef jij je garnalen?

Ik geef wat van alles, JBL spirulina flakes, mini algae wafers van hikair torpical, shrimp king complete sticks van dennerle, shrimp pellets van new era, en tabimin tablets van tetra want daar zijn de oto's verzot op. En af en toe een broccoli stam of een stukje courgette want dat hebben de oto's en de appelslakjes ook graag.
 
Vaak hebben de wat oudere vouwtjes dat idd.
Wat voor voer geef jij je garnalen?
Ik geef wat van alles, JBL spirulina flakes, mini algae wafers van hikair torpical, shrimp king complete sticks van dennerle, shrimp pellets van new era, en tabimin tablets van tetra want daar zijn de oto's verzot op. En af en toe een broccoli stam of een stukje courgette want dat hebben de oto's en de appelslakjes ook graag.

Wat geef jij aan je garnalen?
 
Aardig wat! :thumbs: ik herkende die roze voerkorrels niet dus vandaar mijn vraag.

Ik voer crusta gran van dennerle en nog wat andere dingen van dit merk.
Paar voertjes van shrimps forever,catappa en moerbeibladeren.
De bladeren heb ik altijd in de bak en de rest van het voer geef ik om de paar dagen oid.
 
Aardig wat! :thumbs: ik herkende die roze voerkorrels niet dus vandaar mijn vraag.

Ik voer crusta gran van dennerle en nog wat andere dingen van dit merk.
Paar voertjes van shrimps forever,catappa en moerbeibladeren.
De bladeren heb ik altijd in de bak en de rest van het voer geef ik om de paar dagen oid.

de rode korreltjes zijn een compleetvoer van dennerle voor vissen maar dat geef ik bijna nooit. Ik wilde het eens proberen omdat ik het hier nog had staan. Waar haal jij je bladeren?
 
Catappa bestel ik altijd bij Ludger hier van het forum en mijn schoonvader heeft enorm veel moerbeibomen rond z'n huis staan dus heb een tijd geleden een voorraadje geplukt.
 

Terug
Bovenaan