Aquatin
Well-known member
Ik heb vandaag twee Afrikaanse waaierhandgarnalen meegenomen uit dierenwinkel zodat mijn ene overgebleven waaierhand weer wat gezelschap heeft. Ze leken in de bak in de winkel allemaal goed, dus wilde twee mee. De ene is heel mooi blauw en helemaal gaaf, maar bij thuiskomst bleek dus dat de grootste en minder blauwe zijn waaiers mist.
Nu mijn vraag, ik mag hem deze week namelijk wel komen ruilen, maar is er ook iemand die weet of de waaiers weer terug aangroeien of dat hij het zonder zijn waaiers ook kan overleven. Lijkt me namelijk ook niet goed dat ie steeds van bak en water wisselt, maar was nogal een duur beestje en wil ook niet dat hij binnen een paar dagen/weken dood ligt.
Hoop dat iemand me antwoord kan geven.
Nu mijn vraag, ik mag hem deze week namelijk wel komen ruilen, maar is er ook iemand die weet of de waaiers weer terug aangroeien of dat hij het zonder zijn waaiers ook kan overleven. Lijkt me namelijk ook niet goed dat ie steeds van bak en water wisselt, maar was nogal een duur beestje en wil ook niet dat hij binnen een paar dagen/weken dood ligt.
Hoop dat iemand me antwoord kan geven.