Wat is er nieuw

Waaierhandgarnaal gezocht

Shelby31

Well-known member
Lid geworden
14 april 2020
Leeftijd
37
Hallo,

ik heb nog maar een waaierhandgarnaal in mijn aquarium, de andere zie ik niet meer helaas.
Nu wil ik er eigenlijk 3 bij zetten maar weet niet waar ik ze kan kopen.
Heb ze wel bij de hornbach op de site gezien maar weet niet of deze van goede kwaliteit is.
Regio tilburg

Hallo,

ik heb nog maar een waaierhandgarnaal in mijn aquarium, de andere zie ik niet meer helaas.
Nu wil ik er eigenlijk 3 bij zetten maar weet niet waar ik ze kan kopen.
Heb ze wel bij de hornbach op de site gezien maar weet niet of deze van goede kwaliteit is.
Regio tilburg

Hornbach besteld net als 9 vd 10 aquariumzaken bij Ruijnemans. Dus kwaliteit is waarschijnlijk hetzelfde. Ze zijn er wel prijzig bij mn weten...

Hornbach besteld net als 9 vd 10 aquariumzaken bij Ruijnemans. Dus kwaliteit is waarschijnlijk hetzelfde. Ze zijn er wel prijzig bij mn weten...
Ja klopt 8,50 per stuk..

Heb er gisteren 3 gekocht bij de hornbach, eentje was bij thuis komst al een beetje zwak, tijdje later zag ik hem dood liggen. Hornbach gemaild met foto en bon, nou kreeg ik gisteravond een mail om de dode garnaal, aquariumwater, en bon mee te nemen naar de servicebalie.
Garnaal heb ik dus allang door gespoelt.
Dus we zal wel niks meer uit komen denk ik.
Heel jammer en ook voor dat geld.

Heb er gisteren 3 gekocht bij de hornbach, eentje was bij thuis komst al een beetje zwak, tijdje later zag ik hem dood liggen. Hornbach gemaild met foto en bon, nou kreeg ik gisteravond een mail om de dode garnaal, aquariumwater, en bon mee te nemen naar de servicebalie.
Garnaal heb ik dus allang door gespoelt.
Dus we zal wel niks meer uit komen denk ik.
Heel jammer en ook voor dat geld.
Alsnog proberen. Je hebt de foto toch?

Als je voldoende schuilplekken hebt dan zou het wel kunnen dat ze verscholen zitten. In mijn 60cm heb ik er ooit een stuk of 6 gehad, het was al fijn als je eer 3 gelijktijdig kon spotten. Dus niet te snel denken dat ze dood zijn.
Waaierhandjes zijn gevoelig voor verandering van waterwaarden en stress, voorzichtig overwennen en stipt onderhoud is een must.

Alsnog proberen. Je hebt de foto toch?
Ja inderdaad, heb nog even terug gemaild dus even afwachten.

Als je voldoende schuilplekken hebt dan zou het wel kunnen dat ze verscholen zitten. In mijn 60cm heb ik er ooit een stuk of 6 gehad, het was al fijn als je eer 3 gelijktijdig kon spotten. Dus niet te snel denken dat ze dood zijn.
Waaierhandjes zijn gevoelig voor verandering van waterwaarden en stress, voorzichtig overwennen en stipt onderhoud is een must.
Ja klopt
Heb er meerdere maar deze lag echt aan de zijkant van de bak en viel gewoon op zijn zij.
Heb hem eruit geschept en nog even gewacht maar hij is echt dood helaas. Balen!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan