Wat is er nieuw

Waar filtermateriaal te bestellen ( Extern filter).

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mieka
  • Startdatum Startdatum
M

Mieka

Guest
Bij welke webwinkel kun je filtermateriaal bestellen voor de Tetra ex Plus- serie?
( Extern filter).

Heb misschien een filter op het oog ( overname), maar kan nergens vinden waar je dat filtermateriaal kunt bestellen.

Google is je beste vriend.
Tetra buitenfilter goedkoop bij zooplus: Tetra EX Plus buitenfilter

Het nieuwe moderne Tetra EX Plus buitenfilter vervult alle wensen. Ieder
buitenfilter wordt inclusief vijf verschillende filtermedia, slangen en aansluitingen
...
www.zooplus.nl/shop/vissen/pompen_aquar ... tra/404308

Vulling zelf op maat knippen... matten en watten bestellen en je kan tijden vooruit
Goedkoper dan die merk vullingen

Misschien dat het voor de plus weer anders is dan voor de gewone EX.

Heb de plus al eens in me hand gehad. Kan gewoon zelf de vullingen knippen

Seabait zei:
Misschien dat het voor de plus weer anders is dan voor de gewone EX.

Dat dacht ik ook, maar weet niet of dat echt zo is.

bergje zei:
Heb de plus al eens in me hand gehad. Kan gewoon zelf de vullingen knippen

Maar welk materiaal moet je dan kopen en van welk merk?

De kap van de plus heeft 4 dezelfde deksel klemmen. Dat waren eerst 2 verschillende. De hand ontluchtings knop is verbetert. Je duwt je niet meer de pleuris op die knop en nog wa kleine dingen. De rest is het zelfde. Gewoon matten kopen bij de aquarium shop. Onderin keramische buisjes. 2 e vak groffen matten. 3e bakje onderin grof matje en daar bovenop een fijne mat. 4 e mandje boveaan. Eerst een fijne mat met daar boven filterwatten. Ik gebruik die plastice bioballen niet.... het is de manier waarop ik mijn bak schoon houd maar misschien hebben andere hier op het forum er andere iedeen over. Mijn bak heeft een aantal viespeuken en een gewoon aquarium vervuilt minder over het algemeen. Mijn matten zijn gewoon van een goedkoop merk maar werkt prima

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan