Boris Cornelis
Well-known member
- Lid geworden
- 4 november 2018
- Leeftijd
- 29
Beste aquarianen, weet iemand een goede website waar ik citroenzuur + baking soda kan kopen?
@trinakria Ik heb altijd gevonden dat c02 flessen extreem duuur zijn, wat zijn je geschatte kosten daarvan dan
Bij mijn aquarium van 720L en heel veel licht en planten gaat dat 9 maanden mee. Maar bij een kleinere bak enkele jaren.en hoelang gaat dit dan mee? en dit is gwn bij een gall&gall te verkrijgen?? verwacht dat zo niet bij een drank slijter?
Nou dat wordt toch wel een lastig verhaal hoor. Deze aansluitingen zijn net wat anders dan die voor een CO2 cilinder.Ah ik heb wel een auto, dat zal voor mij niet problem zijn (echter heb wel nu diy gebeuren gekocht) net sonde dat ik hier nu pas achtter kom
Zit dus een solenoid bij, bubbeltjes telleer (is er heel misschien een manier dat ik dit toch kan gebruiken met de gasfles aankooperbij?
Bekijk bijlage 314914
@trinakria maar bubbeltjes teller + diffuuser kan ik toch wel gebruiken? alleen dan aansluiten op een drukmeter voor een gas fles?
Weet je toevallig wat voor aansluiting set je moet kopen voorbij de gasfles? als ik dit niet kan gebruiken
Wat op jouw foto staat, maar met een inline diffuser.@Tommie1 wat heb jezelf?
Om de 4-6 weken, en dan telkens 200 gr van de soda en 200gr citroenzuur.@Tommie1 hoevaak vul je dan citroenzuur/baking soda bij?
Ik gebruik 6 kg. flessen die ik telkens ruil. De prijs voor een volle fles is 22 euro. Op mijn intensief belichtte Juwel Rio 180 plantenbak doe ik er een jaar mee.@trinakria Ik heb altijd gevonden dat c02 flessen extreem duuur zijn, wat zijn je geschatte kosten daarvan dan
Ik gebruik een automatisch systeem.@benvo en wat heb je daar allemaal aantoegevoegd? druk meter, diffuser, bellenteller, solenoid?
Ben nu aan het zoeken naar een set wat ik aan een gasfles kan toevoegen (enigzinds goed geprijsd)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.