Wat is er nieuw

Waar koop ik in Nederland API General Cure

Tinoush

Well-known member
Lid geworden
24 september 2012
Ben op zoek naar deze medicijn maar de enige plek waar ik het gevonden heb is een vreemde website die twee keer meer ervoor vraagt plus €18 verzendkosten. Weet iemand waar ik dit nog kan kopen? Gewone verkrijgbaar medicijnen helpen niet echt omdat het geen metronidazol bevat.

Seachem Metroplex kan een alternatief zijn. Lijkt wat beter verkrijgbaar te zijn in Europa. 🙂

Seachem Metroplex kan een alternatief zijn. Lijkt wat beter verkrijgbaar te zijn in Europa. 🙂
Ook alleen te koop op dat vreemde website. Maar bedankt. Het is verboden hier lijkt het. Las iets over kanker veroorzaken etc.

metronidazol is recept plichtig in Nederland dus wellicht een dierenarts proberen.

Ik ga vanuit discus>flagelaten. Discushouders gebruiken veel van manaus.

https://manaus-aquarium.com/NL/octocil.php
Helemaal correct. Ik heb Colombo gebruikt. Eerst qt bak en daarna de show bak. Weet niet of het echt geholpen heeft. In Qt bak wel zeker geholpen maar de show bak, vraag ik me af. Je moet ook een pressies hoeveelheid doen. Misschien heb ik me misrekend en te weinig in gedaan.

Hiervoor heb ook levamicil gebruikt van Manaus. Ook niet echt een wonder middel.

Hiervoor heb ook levamicil gebruikt van Manaus. Ook niet echt een wonder middel.
Nou lijkt me geen enkel medicijn een wondermiddel, afhankelijk van hoe je wondermiddel definieert. Maar zou je deze uitspraak van je uit kunnen leggen?
Nochtans heb ik goede resultaten behaald in het verleden met de werkzame stof levamisole.

Ook alleen te koop op dat vreemde website. Maar bedankt. Het is verboden hier lijkt het. Las iets over kanker veroorzaken etc.
Oh jammer zeg dat het niet meer zo goed te vinden is. Ik heb dit middel in het verleden zien staan op een Franse webshop voor huisdieren. Maar ik zou niet meer weten welke dat was. Kan 'm niet meer vinden. :-/ Ook als ik kijk op Ebay, dat is allemaal in Amerika met waarschijnlijk lange verzendtijden.

Maar Amazon biedt wel --optioneel-- een snellere verzending. Wat dacht je van deze? --> klik (edit: moet ik wel het goede linkje geven 🙄)
Dan zou het 5 dagen moeten duren. Het is niet gisteren, maar ook niet over een maand pas...

Laatst bewerkt:
levamicil is dan ook niet voor flagelaten. Al die middeltjes na elkaar heeft natuurlijk ook weerslag op vissen dus darmpjes zullen evengoed wel een klapje hierdoor hebben gehad.

Bedankt voor alle hulp mensen. Colombo heeft toch goed geholpen. Na 5 water wisseling zijn ze weer de oude. Blijkbaar heb ik 80% mannetjes en dat zorgt voor veel stress. Moet wat daaraan doen. Twee vrouwtjes erbij nemen. Twee mannen weg doen. Wel jammer dat metro niet meer verkrijgbaar is als je het echt nodig hebt.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan